Типи відгуків

На Відгук існують різні методи, які споживачі можуть використовувати для залишення відгуку. Найпоширеніші з них - через органічний шлях або за запрошенням. Кожен може залишити відгук, навіть якщо у вас немає облікового запису користувача. Ось два типи відгуків, які ми маємо на нашій платформі відгуків.

Органічні відгуки від споживачів

Більшість наших відгуків надходять від споживачів. Це користувачі, які купили продукт або послугу в компанії і хочуть залишити свою думку. Це завжди користувачі, які реєструються на нашій платформі і залишають відгук без стимулювання ззовні. 

Ці відгуки є спонтанно написаними споживачами, які купили продукт або послугу. Вони самі вирішують поділитися своїм досвідом на платформі без будь-якого втручання з боку бізнесу. Вони цінні для користувача, тому що:

 

  • Добровільно: Рішення залишити відгук цілком за споживачем.
  • Унікальний досвід: Немає зовнішнього заохочення або стимулу від компанії, щоб вплинути на споживача написати відгук.
  • Автентичність: Зазвичай, ці відгуки сприймаються як високо автентичні, оскільки вони випливають із щирої мотивації споживача поділитися своїм досвідом, незалежно від того, позитивний він чи негативний.

Відгуки через запрошення компанії

Компанії на Відгук мають право надсилати запрошення своїм клієнтам залишити відгук. Цих користувачів стимулює компанія залишити відгук на нашій платформі. Це також дозволяється, доки відгуки є справедливими та об'єктивними.

У цьому сценарії компанії активно заохочують своїх клієнтів залишити відгук, відсилаючи їм запрошення. Це заохочення є прямою ініціативою компанії отримати зворотній зв'язок про їх продукти або послуги. Вони визначені такими цінностями:

  • Запитано: Компанія надсилає запрошення, запитуючи відгуки про їх досвід.
  • Контрольовано: Хоча компанії можуть нагадувати клієнтам залишити відгук, вони повинні переконатися, що процес залишається неупередженим і не впливає на зміст відгуків.
  • Справедливість та Об'єктивність: Дуже важливо, аби ці запрошені відгуки залишалися настільки неупередженими, наскільки це можливо. Компанії не повинні впливати на характер відгуків, переконуючись, що клієнти вільно висловлюють чесний зворотній зв'язок.