Що станеться, якщо Бізнес зловживатиме функцією Звітування Відгуків?

Оскільки ми маємо спеціалізовану команду, яка безперервно працює над захистом реальних та надзвичайних домог і виявляє ті, які не є такими, ми хочемо серйозно ставитися до всіх звітів та скарг, які публікують наші користувачі компанії.

Саме тому ми намагаємося робити нашу роботу максимально ефективною і не терпіти проблем з дифамацією або необґрунтованого зловживання можливістю звітувати коментарі.

В той час як ми намагаємося захистити публічне обличчя наших відомих осіб, всі думки важливі, і просто тому, що думка є негативною або не відповідає нашому мисленню, вона не є достовірною причиною для того, щоб її було видалено з нашої платформи.

Чи мають компанії привілеї при Звітуванні коментарів?

Ні, хоча ми розглядаємо звіти, які надходять від компаній, від тих, що надходять від індивідуальних користувачів. Звичайно, існує деяка різниця у тому, що вважаємо за доречне, але незалежно від того, чи походить вона від компанії чи від індивідуумів, ми перевіряємо один і той же фільтр і оцінку для того, щоб визначити, чи є скарга виправданою, чи ні.

Це абсолютно безплатна опція, яку ми пропонуємо як користувачам, так і бізнесам для захисту від спроб наклепу, фальшивих думок і дифамації. У випадку ми вважаємо, що всі опубліковані магазини та послуги піддаються можливій критиці та суб’єктивному оцінюванню користувачами. Хоча ці клієнти можуть помилятися, піддаватися своїм негативним емоціям або перебільшувати, власкники завжди мають інструменти для захисту себе.

Це означає, що компанії можуть зробити все необхідне для виявлення білих плям у своєму сервісі та докласти зусиль, щоб вирішити їх. Крім того, у компаній є можливість залучати адвокатів, які можуть спостерігати, яку інформацію чи думки публікують користувачі, і приймати рішення про відповідні дії.

Що ми вважаємо зловживанням функцією Звіту?

Коли ми розглядаємо кожний випадок індивідуально та звертаємо увагу на розуміння обстановки, існують певні ставлення та способи дій, які ми вважаємо зловживанням цією функцією. Зловживанням вважається, коли звіт надсилають без вагомих на це причин, коли мета лише вплинути на корпоративний імідж іншої компанії або приватної особи.

Щоб бути більш точним, ми звертаємо увагу на всі докази і з'ясуємо справжні мотиви зі звіту. Це необхідно для забезпечення справідливого підходу до роботи, бути справедливими та уникати додаткових проблем для одного з під впливом або будь-якої іншої сторони.

Звіт про сильну критику

Щоб поставити це ясно: Якщо людина відчуває себе обманутою при купівлі продукту чи послуги, ми вважаємо, що вона має повне право висловити своє незадоволення своїми почуттями та поділитися ними з іншими користувачами.

Так само, як можуть бути люди, які надмірно захоплюються компанією, справедливо, щоб також незадавословленні люди могли донести свої думки. Той факт, що думка є сильно абож емоційна, не є достатньою підставою для її видалення.

Звіт без виправдання

Якщо ми цінуємо щось у Відгуках, то це наш час та час наших користувачів. Це звітування та звинувачення користувачів неоднозначного без вагомих підстав, які відправляють нам фальшиві звернення, передбачає штраф у вигляді призупинення акаунту на певний термін або повну призупинення його активності.

Як правильно Звітувати як компанія?

Якщо ваша компанія має людину з публічних відносин, ми завжди рекомендуємо говорити безпосередньо з незалежним клієнтом, приватно або публічно в розділі коментарів, щоб вирішити проблему. Якщо ви впевнені, що це зловмисний або фальшивий відгук, ми заохочуємо вас його звітувати.

Пам'ятайте, що у вас є під рукою посібник для компаній, як максимально використовувати функції, які Відгук пропонує для покращення їх публічного образу.

Наскільки ефективна наша система Звітування?

Ми хочемо надати нашим користувачам найкращий гарантії. Ось чому у нас є автоматизована система, яка працює цілодобово, відстежуючи ботів і видаляє бот-яку підозрілу поведінку, таку як спам-звіти, спам-голосування чи іншу незвичайну поведінку.

Крім того, у Відгук ми маємо людську команду, яка з великою увагою обробляє кожен випадок, щоб прийняти найкраще рішення, і навіть якщо користувач не погоджується, він завжди може оскаржити, якшо ми припустилися помилки.