Що станеться, якщо Бізнес зловживатиме функцією Звітування Відгуків?

Оскільки ми маємо спеціалізовану команду, яка безперервно працює над захистом реальних та надійних думок та видаляє ті, які не є такими, ми дуже серйозно ставимось до всіх звітів та скарг, які публікують наші користувачі та компанії.

Саме тому ми намагаємося робити нашу роботу максимально ефективною і не терпимо спроб дифамації або необґрунтованого зловживання можливістю звітувати коментарі.

В той час як ми намагаємося захистити публічне обличчя бізнесу від зловживань, всі думки важливі, і просто тому, що думка є негативною або не відповідає нашому мисленню, не є достатньою причиною для того, щоб її було видалено з нашої платформи.

Чи мають компанії привілеї при Звітуванні коментарів?

Ні, хоча ми розрізняємо звіти, які надходять від компанії, від тих, що надходять від індивідуальних користувачів, коли опубліковану думку звітують, незалежно від того, чи походить вона від користувача, чи від компанії, всі вони пройдуть через один і той же фільтр і оцінку для того, щоб вирішити, чи є скарга виправданою, чи ні.

Це абсолютно безплатна опція, яку ми пропонуємо як користувачам, так і бізнесам для захисту від спроб наклепу, фальшивих думок і дифамації. У Відгук ми вважаємо, що всі опубліковані магазини та послуги піддаються можливій критиці та суб’єктивному оцінюванню колишніми клієнтами. Хоча ці клієнти можуть помилятися, піддаватися своєму негативному боці або переборщувати, власники завжди матимуть інструменти для захисту себе.

Наслідки, якщо компанія зловживатиме опцією Звітування

Хоча ці компанії мають зручний інструмент для захисту від критики, це не означає, що вони можуть вільно використовувати те, що вони вважають неприпустимою думкою. Коли ви звітуєте про написаний досвід, у вас завжди буде нагадування про те, як ми цінуємо такі звіти, а також посилання на доповнювальну інформацію.

Це означає, що роблячи звіт, ви повністю усвідомлюєте причину, і якщо ви допускаєте зловживання, компанія чи користувач знають про можливість майбутніх штрафів на свій рахунок або повну призупинення його в серйозних випадках.

Що ми вважаємо зловживанням функції Звіту?

Хоча ми розглядаємо кожний випадок індивідуально та з розумінням обставин, існують певні ставлення та способи дій, які ми вважаємо зловживанням щодо інших користувачів, які не порушили правила. Щоб було легко зрозуміти, ми збираємося навести три випадки, які можуть спричинити деактивацію вашого акаунту за зловживання анонімними звітами.

Зловмисний Звіт

Від Відгук ми можемо отримати доступ до історії звітів користувача. Це означає, що ми можемо побачити, скільки скарг ви зробили загалом і на яку компанію. Іноді є компанії, які не люблять отримувати негативні відгуки від своїх покупців і, замість того, щоб вирішити це за допомогою діалогу, вони намагаються звітувати всі негативні думки без виправданої причини про бізнес зручним способом, залишаючи позитивні недоторканими.

У явних випадках, коли намір впливати на думки користувачів, акаунт буде назавжди деактивовано, а компанія, про яку йдеться, буде притягнута до відповідальності. 

Звіт про сильну критику

Щоб поставити це ясно; Якщо людина відчула себе обманутою при купівлі продукту чи послуги, у Відгук ми вважаємо, що вона має повне право висловити своє незадоволення своїми почуттями та поділитися ними з іншими користувачами.

Так само, як можуть бути люди, які надмірно захоплюються компанією, справедливо, що також є незадоволені люди. Той факт, що думка сильна або дуже емоційна, не є достатньою виправданням для її звітування.

Звіт без Виправдання

Якщо ми цінуємо щось у Відгук, то це наш час та час наших користувачів. Саме тому звітування та звинувачення користувачів неодноразово без логічного виправдання, яке відповідає описаним фактам, передбачає штраф у вигляді призупинення акаунту назавжди або тимчасово.

Як правильно Звітувати як компанія?

Якщо ваша компанія має людину з публічних відносин, ми завжди рекомендуємо говорити безпосередньо з незадоволеним клієнтом, приватно або публічно в розділі коментарів, щоб вирішити проблему. Якщо ви впевнені, що це зловмисний або фальшивий відгук, ми заохочуємо вас його звітувати.

Пам'ятайте, що у вас є під рукою посібник для компаній, як максимально використовувати функції, які Відгук пропонує для покращення їх публічного образу.

Наскільки ефективна наша система Звітування?

Ми хочемо надати нашим користувачам найкращі гарантії. Ось чому у нас є автоматизована система, яка працює цілодобово, відстежує ботів і видаляє будь-яку підозрілу поведінку, таку як спам-звіти, спам-голосування чи іншу незвичайну поведінку.

Крім того, у Відгук ми маємо людську команду, яка з великою уважністю обробляє кожен випадок, щоб прийняти найкраще рішення, і навіть якщо користувач не погоджується, він завжди може оскаржити, якщо вважає, що ми припустились помилки.