Досвід клієнтів

Чому ми вважаємо, що досвід клієнта дуже важливий?

Що таке Відгук?

Ми розуміємо, що компанії бажають бути чесними і відкритими в тому, що роблять. Найкращий спосіб це показати - довірити клієнтам говорити про їх досвід з конкретною фірмою, організацією чи магазином. Компанії можуть стати тими, ким себе презентують, завдяки змістовним відгукам. Якщо компанія робить те, що обіцяє, немає жодних підстав не бути на Vidhuk. Важливо більше, в такому випадку це чудовий нагода показати, що ви маєте лише задоволених та щасливих клієнтів.

Відгуки є справжніми?

Так! Ми впевнені на 90%, що кожен відгук, який був написаний, є справжнім. Ми використовуємо сучасне програмне забезпечення (IP-адреси, адреси електронної пошти та конфірмації тощо), щоб дізнатися, звідки надійшов відгук. Якщо ми сумніваємося в тому, що відгук написаний чесно і людиною (а не ботами), ми перевіряємо це за допомогою наших технологій і виявляємо відгук з нашого сайту. Ми розуміємо, що подібні сайти можуть використовуватися з поганими намірами. Ми хочемо уникнути такої репутації, тому працюємо чесно та незалежно.

Ви дійсно незалежні?

Так, ми незалежні на 100%. Ми не зацікавлені показувати компанії в позитивному чи негативному світлі. Наш інтерес полягає у тому, що б негативні та позитивні коментарі були справедливими,об’єктивними та правдивими. Таким чином, компанії отримують вингороду за їх заслуги.

Якщо компанія отримує негативні відгуки, чи даєте ви шанс виправитися?

Ми вважаємо, що магазин, фірма, організація та всі хто пропонують сервіси потребують чесного та робити те, що обіцяють пропонуючи товар. Позитивні відгуки це виногород для компаній та підтвредження того, що сервіс чи продукт відповідає очікуванням клієнтів. Те ж саме з негативними відгуками. Ми особисто розглядаємо скарги, якщо відгук обґрунтований, ми зберігаємо його на веб-сайті. Потім ми намагаємося встановити контакт між клієнтом і компанією, про яку йде мова. Компанія отримує шанс виправитися, оскаржити відгук або компенсувати це іншим способом. Пізніше, ми запитуємо клієнта, чи проблема вирішена. Якщо клієнт задоволений вирішенням питання, він може видалити свій коментар чи додати позитивну інформацію про компанію.