Досвід клієнтів

Чому ми вважаємо, що досвід клієнта дуже важливий?

Чому Відгук?

Ми вважаємо, що компанії повинні бути чесними в тому, що обіцяють і в тому, що роблять. Найкращий спосіб це показати - дозволити клієнтам говорити про їх досвід з конкретною фірмою, організацією чи магазином. Компанії мають бути тими, ким себе презентують своїм покупуцям та потенційним клієнтам. Якщо компанія робить те, що обіцяє, немає жодних підстав не бути на Vidhuk. Навіть більше, в такому випадку це чудова нагода показати, що ви маєте лише задоволених та щасливих клієнтів.

Відгуки є справжніми?

Так! Ми впевнені на 90%, що кожен відгук, який був написаний - справжній.  Ми використовуємо сучасне програмне забезпечення (IP-адреси, адреси електронної пошти та конформації тощо), щоб дізнатись, звідки надходить відгук. Якщо ми сумніваємося в тому, що відгук написаний чесно і людиною (а не ботами), ми перевіряємо це за допомогою наших технологій і видаляємо відгук з нашого сайту. Ми розуміємо, що подібні сайти можуть використовуватися з поганими намірами зашкодити репутації компанії. Ми хочемо уникнути такої репутації, тому працюємо чесно та незалежно.

Ви дійсно незалежні?

Так, ми незалежні на 100%. Ми не зацікавлені показувати компанії в позитивному чи негативному світлі. Наш інтерес полягає у тому, що б негативні та позитивні коментарі були справедливими,об’єктивними та правдивими. Таким чином, компанії отримують винагороду за їх зусилля.

Якщо компанія отримує негативні відгуки, чи даєте ви шанс виправитись?

Ми вважаємо, що магазин, фірма, організація та всі хто пропонують сервіс, послуги чи продукти, повинні виконувати свою роботу чесно та робити те, що обіцяють пропонуючи товар. Позитивні відгуки, це винагорода для компанії та підтвердження того, що сервіс чи продукт відповідає очікуванням клієнтів. Теж саме і з негативними відгуками. Ми особисто розглядаємо скарги, якщо відгук обґрунтований, ми зберігаємо його на веб-сайті. Потім ми намагаємося встановити контакт між клієнтом і компанією, про яку йде мова. Компанія отримує шанс виправитись, оскаржити відгук або компенсувати це іншим способом. Пізніше, ми запитуємо клієнта, чи проблема вирішена. Якщо клієнт задоволений вирішенням питання, він може видалити свою скаргу чи додати позитивну інформацію про компанію.