Досвід

Чому ми вважаємо, що досвід такий важливий?

Чому Відгук?
Ми віримо, що компанії повинні бути прозорими у тому, що вони обіцяють і що вони насправді роблять. Найкращий спосіб продемонструвати це - дозволити говорити клієнтам, які мають нещодавній досвід роботи з певною компанією. Ми вважаємо, що компанії повинні стояти за те, що вони стверджують. Якщо компанія виконує те, що обіцяє, немає причин не бути на Відгук. Більш того, в цьому випадку це відмінний рекламний щит, щоб показати, що у вас тільки задоволені клієнти. Ось як ми отримуємо добрі та сильні компанії з правом на існування.

Чи справжні відгуки на Відгук?
Так! Ми можемо бути на 90% впевнені, що кожен написаний відгук справжній. У випадку сумнівів (інші 10%) ми видаляємо відгук з сайту. Ми повністю усвідомлюємо, що сайти з досвідом можуть використовуватися для несправедливого очорнення компаній. Тому ми використовуємо передове програмне забезпечення (IP-адреси, електронні адреси та підтвердження тощо), щоб дізнатися, звідки надходить відгук.

Ви незалежні?
Ми на 100% незалежні. Після того, як ми мали деякі погані досвіди з певними компаніями і не мали куди звернутися з нашими скаргами, цей сайт був заснований. Ми абсолютно не зацікавлені в тому, щоб поміщати компанії в позитивному чи негативному світлі. Єдиний наш інтерес полягає в тому, щоб негативні коментарі, але звичайно і позитивні коментарі теж, були справедливими, тому правильні компанії нагороджуються за свої зусилля.

Коли компанія отримує погані відгуки, чи даєте ви цій компанії шанс на поліпшення?
Ми хочемо мати надійні компанії, які роблять те, що обіцяють. Позитивні відгуки є нагородою для компанії, оскільки це може бути чудовим білбордом для того сервісу, який надається. Адже оцінка та відгуки визначаються незалежними клієнтами. Те ж саме стосується і поганого відгуку. Все, чого ми хочемо, це того, щоб ця компанія (досі) дотримувалася своїх обіцянок. Ми дивимося на характер і серйозність скарг. Якщо ми змогли визначити, що відгук обґрунтований, ми залишаємо його на вебсайті. Якщо можливо (і в більшості випадків це можливо), ми встановлюємо контакт між клієнтом та компанією, про яку йдеться. Так компанія отримує шанс виправити ситуацію, або заперечуючи скаргу, або компенсувавши її якимось іншим способом. Ми запитуємо клієнта, чи була проблема вирішена, і чи погоджується клієнт на видалення скарги або додавання примітки.