Чи можу я мати декілька облікових записів на Відгук?

На Відгук International ми дозволяємо лише один обліковий запис на користувача. Довіра та інтегрітет є фундаментальними для Відгук. Щоб забезпечити можливість споживачів покладатися на читані ними відгуки, важливо запобігати зловживанням, обмежуючи користувачів одним профілем. Це допомагає утримувати нашу платформу безпечною та надійною.

Як об’єднати декілька профілів?

Якщо у вас є більше ніж один профіль, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб їх об'єднати. Вам буде необхідно надати адреси електронної пошти, пов'язані з усіма вашими профілями. Якщо у вас є перевага, який профіль залишити активним, повідомте нас, щоб ми могли зберегти його.

Що відбувається після об’єднання?

Після об'єднання ваших профілів:

  • Всі відгуки, які ви написали, будуть об'єднані під вибраним профілем.

  • У вас буде один набір облікових даних (електронна пошта/пароль) для входу в Відгук.

Чи можу я відмінити об’єднання?

Ні, об'єднання є остаточним. Оскільки ми дозволяємо лише один профіль на користувача, після об'єднання профілів це рішення не може бути скасовано.

Цей структурований підхід забезпечує, що кожен користувач підтримує єдину, послідовну ідентичність на Відгук, підсилюючи довіру та надійність нашої платформи. Якщо вам потрібно об'єднати профілі або у вас є питання про цей процес, будь ласка, зверніться за допомогою.

Що відбувається, якщо ми помічаємо користувача, який використовує декілька облікових записів?

На Відгук у нас є автоматизований спосіб виявлення людей, які використовують декілька облікових записів через IP. Щоб запобігти спаму позитивних, рекламних або фальшивих відгуків ботів, система автоматично блокуватиме IP підозрілих користувачів.