Редагувати Відгуки та Відзначати їх як Вирішені

Багато разів ми пишемо відгук, коли мали неприємний досвід, і багато хто через декілька годин вирішує його редагувати або видалити. Помилки трапляються, і на Відгук ми пропонуємо необхідні інструменти нашим користувачам, щоб вони завжди мали контроль над думками, які вони публікують у профілях своїх компаній.

Тому нижче ми хочемо пояснити основні функції, до яких користувачі можуть отримати доступ, створюючи відгук на нашому веб-сайті. Так само, як немає обмеження на створення відгуків, ми також не беремо до уваги, якщо ви вирішите редагувати свій відгук, оскільки ми розуміємо, що може бути кілька змін думок або можливо ви хочете додати додаткову інформацію.

Редагування Опублікованого Відгуку

Якщо ви опублікували думку і хочете її редагувати, щоб видалити або додати деталі, зробити уточнення або з будь-якої іншої причини, ви можете зробити це без проблем із вашої панелі користувача.

  1. Вам лише потрібно увійти у свій обліковий запис у верхньому правому куті

  2. Клацніть на опцію «Редагувати Відгук»

  3. Зробіть будь-які зміни, які ви вважаєте за потрібне

  4. Клацніть Зберегти

На Відгук ми завжди хочемо зробити ясно, що ми не схвалюємо редагування відгуків під загрозами або примусом з боку компанії. Тому, якщо ви зіткнулися з подібною проблемою, не вагайтеся зв'язатися з нами, щоб повідомити про ваш випадок.

На що звернути увагу при редагуванні відгуку?

Наші зобов'язання завжди полягають у прозорості та чесності, тому на Відгук ми завжди будемо радити вам з наступними порадами для врахування перед редагуванням думки.

  • Це дійсно необхідно? Якщо ви хочете виправити відгук на правописні помилки та незначні помилки, зусилля може бути непотрібним, хоча добре написаний досвід завжди оцінюється.

  • Ви робите це з вільної волі? Знову ж таки, ми не дозволяємо примус наших користувачів з боку компаній. Якщо ви написали негативний відгук і компанія вимагає від вас його редагувати або видалити, будь ласка, не соромтеся звернутися до нас.

  • Чи містить він особисту та конфіденційну інформацію? У цьому випадку ми завжди наголошуємо, щоб ви уникали публікації конфіденційної інформації, яка може наражати на небезпеку людей, що беруть участь у бізнесі, або яка може вплинути на третіх осіб. Ми пам'ятаємо про важливість говорити про бренд та ваш особистий досвід, уникаючи введення особистих даних, які можуть призвести до призупинення вашого облікового запису.

Видалення Опублікованого Відгуку

Так само, як наші користувачі можуть редагувати вміст своїх власних досвідів, вони також можуть видалити його, якщо вважають це за потрібне. Ми рекомендуємо цей варіант тільки у випадку, якщо ви переплутали профіль компанії або сталася інша непорозуміння. У випадку, якщо вашу проблему було вирішено, продовжуйте читати, оскільки ми пропонуємо варіант для користувачів дізнатися, що підприємець вирішив вашу проблему.

Тому, видаляйте свою думку тільки в разі крайньої необхідності та вільно без тиску з боку третіх осіб. Для видалення відгуку:

  1. Увійдіть у свій обліковий запис у верхньому правому куті

  2. Клацніть на опцію «Видалити Відгук»

  3. Підтвердіть свою дію, клацнувши прийняти

Що означає відзначити відгук як вирішений?

Щось нове, що ми пропонуємо з нашої платформи на Reviews International, це можливість повідомити іншим користувачам, що компанія змогла вирішити основну проблему, яка спричинила негативний відгук.

Для цієї опції користувачі наразі не мають доступу до неї і повинні підтвердити, що їхній досвід був вирішений компанією. У цьому випадку ми відзначимо написану думку як «вирішену». Це дія, яку ми особливо радимо підприємцям, які хочуть покращити свою громадську дію. Зверніться до нас, щоб відзначити ваш відгук як вирішений у випадках, коли:

  • Підприємець зв'язався з вами та вирішив вашу проблему задовільно: тобто, компанія прочитала ваш компанію та запропонувала рішення для компенсації за ваш можливий негативний досвід.