Що станеться, якщо хтось поскаржиться на мою думку?

Це дуже поширене в суспільстві, що рано чи пізно ви отримаєте повідомлення на свою електронну пошту, що хтось розкаржився на вас. Не хвилюйтеся! Це завжди може бути людська помилка, тому все може вирішено всього за кілька хвилин вашого часу.

Хоча більшість думок, які видаються на нашій платформі, пов'язані з автоматизованим, злонаміреним і масовим вмістом, який ми автоматично відділяємо і тримаємо під контролем, ми також діємо змогу нашим користувачам повідомляти та відреагувати на власні скарги, щоб уникати подібних ситуацій і думати щодо можливих наслідків. Ми прагнемо оберігати інтереси як наших користувачів, так і довголіття нашої платформи, і видаляти небажані думки з достовірною причиною.

Чому ваша думка була оскаржена?

Відгук – це портал, який пишається прозорістю та чесністю своїх думок. Саме тому ми даємо змогу всім нашим користувачам оцінювати, тобто давати позитивні чи негативні голоси на опубліковані коментарі, можливо відповідати та створювати дебати на сторінках компаній і, нарешті, також повідомляти про публікації, як на вашу думку, не відповідають нашій політиці відповідального вмісту.

Наша команда завжди оцінює всі скарги, подані користувачами, деякі з них будуть більш очевидними, ніж інші, при прийнятті або відхилення запиту. У багатьох випадках це тому, що ви виявили свій відгук найчастіше безпечним, ніж ваші слова були занадто суворими проти компаній, яка відповідає. У такі випадки ви повинні реагувати та виправляти свій відгук, щоб він знову був схвалений.

Ваша команда завжди оцінює всі заявки, подані користувачами, подані користувачами, з метою вирішення конфліктних ситуацій. Надалі варто знайти дорогу вихід та виправити всі недоліки, які могли призвести до цього повідомлення. На нашій платформі всі думки мають вагу, де ми рано чи пізно перевіримо та порівнюємо з ймовірними претензіями з противниками.

Що мені робити, якщо моя думка була оскаржена?

У випадку, якщо одну з ваших думок було оскаржено, ви повинні зачаїти електронні листи, інформуючи вас про причини скарги та дії необхідні для вирішення конфлікту. Відгук може заважати перевірити всі скарги і другі можливості, щоб ви зробили висновки з них. Таким чином, ви повинні переконуватися в своєму правильному дотриманні політики відповідального вмісту.

  1. Спростування скарги - у випадку, якщо немає переважних аргументів, щоб вважати поскарження неправомірним.
  2. Контакт з обома сторонами або індивідуальне розслідування з вашого боку - якщо ви вважаєте, що рішення є ясним, буде запитана інформація для акредитації та перевірки думки.
  3. Видачі поскаржений відгук - якщо були знайдені переважні та ясні причини для цього.

FAQ

Як можна подати відгук на моє питання?

Як користувач Відгуку, так і власники компаній мають можливість оцінити ваші відгуки, можуть відгукнутися на ваш коментар. Завжди врегульовуйте ваші коментарі за правилами платформи.

Чи можливо уникнути такої ситуації, коли мій відгук видалено?

Ні, у Відгуку ми намагаємося створити справедливу бізнес середу та уникнути недобросовісної конкуренції, але ми завжди приймаємо звернення до відгуків користувачів і стежимо за політикою нашої платформи. Ми заохочуємо відповідальність серед наших клієнтів і завжди відкриті до зворотного зв'язку.

Що стане результатом, якщо користувач або компанія зловживає функцією повідомлення про скаргу?

У випадку, якщо користувач повідомляє про скаргу на кілька явних звернень, і його пропозиції були відхилені, яким буде чинено покарання з боку нашої команди, що може включати обмеження прав на повторне подання запиту.