Що станеться, якщо хтось поскаржиться на мою думку?

Це дуже поширено в спільноті, що рано чи пізно ви отримаєте повідомлення на свою електронну пошту, що хтось поскаржився на вас. Не хвилюйтеся! Це завжди може бути людська помилка, тому все може бути вирішено всього за кілька хвилин вашого часу.

Хоча більшість думок, які видаляються на нашій платформі, пов'язані з автоматизованим, злонаміреним і масовим вмістом, який ми автоматично видаляємо, як тільки виявляємо, ми також даємо змогу нашим користувачам повідомляти та відповідати на власні скарги, щоб відстоювати свої відгуки та думки щодо магазину або бізнесу.

Чому вашу думку було поскаржено?

Відгук є порталом, який пишається прозорістю та чесністю своїх думок. Саме тому ми даємо змогу всім нашим користувачам оцінювати, тобто давати позитивні чи негативні голоси на опубліковані коментарі, можливість відповідати та створювати дебати на сторінках компаній і, нарешті, також повідомляти про публікацію, яку, на вашу думку, не відповідає нашій політиці відповідального вмісту.

Наша команда завжди оцінює всі скарги, подані користувачами, деякі з них будуть більш очевидними, ніж інші, при прийнятті або відхиленні запиту. У багатьох випадках це тому, що ви використали нецензурне слово, нещасливий вираз або ваші слова були занадто суворими проти компанії, яка відповідає. В таких випадках ви повинні редагувати та виправляти свій відгук, щоб він знову був схвалений.

В інших випадках, де ми виявляємо серйозні порушення нашої політики, це буде:

  • SPAM-вміст стороннім особам

  • Не перевірений AI-вміст

  • Підозра у спробі впливу на аудиторію споживати або не споживати товари та послуги компанії, зареєстрованої на Відгук

Зазначені випадки призведуть до постійного призупинення облікового запису, а також до видалення усіх думок, здійснених через зазначений обліковий запис.

Що мені робити, якщо моя думка була поскаржена?

У випадку, якщо одну з ваших думок було поскаржено, ви повинні зачекати отримати електронний лист, який інформує вас про причину скарги та дії, які ви повинні вжити. У Відгук ми завжди віримо в людські помилки та другі шанси, тому ми даємо користувачам можливість оскаржувати наше рішення, якщо вони вважають, що воно несправедливе або відсутній контекст з їхнього боку.

Тому кожного разу, коли користувача поскаржено, завжди буде три висновки:

  1. Спростування скарги - У випадку, якщо немає переконливих аргументів для видалення написаної думки.

  2. Контакт з обома сторонами або індивідуальне розслідування з нашого боку - Якщо ми вважаємо, що рішення не є ясним, буде запитана інформація для акредитації та перевірки думки.

  3. Видалити поскаржений відгук - Якщо були знайдені переконливі та ясні причини для цього.

FAQ

Хто може поскаржитися на мій відгук?

Як користувачі Відгук, так і власники компанії, де ви опублікували свою думку, можуть вирішити поскаржитися на ваш коментар. Завжди враховуйте масштаб своїх слів, особливо якщо ви пишете особливо негативний досвід щодо компанії.

Чи різниться процес ухвалення рішення, якщо мене поскаржився користувач або компанія?

Ні, у Відгук ми однаково ставимося до всіх скарг незалежно від того, звідки вони надходять. Ми також не будемо приділяти більше ваги скаргам від компанії, ми зобов'язані до рівних умов між користувачами та відповідальними за опубліковані компанії.

Що станеться, якщо користувач або компанія зловживає функцією повідомлення про скаргу?

У випадку, якщо користувач поскаржився на кілька облікових записів, і його пропозиції були відхилені, якщо буде виявлено кореляцію або спробу дифамації, він буде належним чином покараний, включно з призупиненням облікового запису.