Який вплив мають відгуки на ваш бізнес?

Однією з найпоширеніших думок, які ми чуємо від Відгук, це наскільки необхідною для цифрових бізнесів є профіль компанії на нашому сайті.

У цій статті ми підведемо до запитання, щоб зрозуміти, які чинники перешкоджають позиціонуванню в Google, використовуючи ваш електронний комерційний сайт та інші позитивні ефекти, до яких ви можете отримати доступ, якщо маєте позитивні відгуки користувачів у вашому профілі.

Який ефект має відгуки користувачів на позиціонування?

Основний ефект, який отримує відгуки користувачів, має на ваш бізнес через профіль компанії Відгук, полягає у валідації практик компанії, яка підтримує критичність. Яскравим прикладом є зростання CTR, посилення потенційних клієнтів побачити вашу хорощу оцінку у вигляді зірок через Google Seller Rating.

Тому основною перевагою мати думки, негативні чи позитивні, про ваш цифровий бізнес є зростання видимості та популярності вашого бренду, що збільшує ваші продажі.

Що таке CTR?

CTR - це абревіатура для "Індекс клікабельності" або "Клік-рейту". Це відноситься до метрики, яка використовується в цифровому маркетингу для оцінки ефективності онлайн реклами кампаній. Іншими словами, профіль компанії на Відгук може допомогти вам збільшити відсоток переходів людей на ваш веб-сайт.

Ми оцінюємо, що серед одних з наших профілів ви можете зрости CTR на 5% до 10% користувачів залежно від того, до якої ніші належіть компанія.

Що таке Google Seller Rating?

Google Seller Rating - це оцінка, яка відображає репутацію продавців на Google, на основі агрегованих оцінок споживачів. Оцінки ваших профілів можуть мати такі різноманітні реальні та надійні відгуки від клієнтів, Google надає нас цією якісною печаткою на вашому сайті, що високо цінується компаніями, які шукають послуги для реєстрації їхнього профілю компанії.

Які інші переваги має онлайн-ві дгуки?

Окрім збільшення вашої онлайн видимості та іміджу, що клієнти клі кнуть на ваш бренд, вставлення вашої компанії під публічну критику також має інші великі переваги, які ви зможете задовольнити своїх клієнтів. Від Відгук ми виділяємо наступне:

  1. Збільшення прозорості вашого сайту: Наявність різноманітних думок про ваш бізнес допомагає Google бачити, що це надійний сайт, де користувачі можуть перекладати безпечно.

  2. Покращення громадського образу: Зазвичай, коли власники профілів компаній бачать, що їхній цифровий бізнес має хороші відгуки та хороший загальний бал, вони простіше настроюються на позитивні стосунки з клієнтами, що можуть додатково допомагати на голосовний сторінці бізнесу, так що нові клієнти довірятимуться клієнтам бачити у вас новий хорощий магазин або сервіс.

  3. Покращення EEAT та позиціонування: Нещодавно Google зосередило наголошувати на своєму бача нні, щоб компанії докладали зусиль, щоб вони були якісними та надійними сайтами, де користувачі можуть перекладати без страху. Однак відгуки також самого форме авторитету сайту. Це дозволить Google виготовити ваш порядок у позиціонуванні, має важливе значення для критиків.

  4. Допомога у зростанні вашого бізнесу: У випадку отримання негативних відгуків, це може дати вам інформацію про те, які аспекти вашого цифрового бізнесу потребують покращення, а також надає можливість тим незадоволеним клієнтам вирішити проблему і відповісти в їх випадки, щоб вони були більш сприятливими для вашого бізнесу.

Що означає абревіатура EEAT?

EEAT - це абревіатура англійською, яка відноситься до Досвіду, Знання, Авторитету та Довір и. Це цінності, які Google просуває в останні роки, щоб компанії прагнули бути більш прозорими та справжн іми для своєї публіки. Через профіль компанії на Відгук, ваша компанія також може отримати вигоду від цих цінностей.