O

Olha Zinchenko

Retsezent z Feb 2024

1
Відгуки
0
Comments

Всі відгуки Olha Zinchenko

Ontdek alle reviews geschreven door Olha Zinchenko

INFOBUS

Review про: Infobus

2.0
Загальний рейтинг
Куплю тут ще раз
Так

Цього перевізника оминатиму десятою дорогою і в групи знайомих теж відправлю з ознакою , як не найкращого .
Моя подорож з Кракова до Києва виявилась не те щоб пригодою в доброму сенсі слова , а скоріше як кросс на довгу дистанцію з перешкодами , бо висидіти в кріслах сумнівної зручності 9 годин, і це тільки від Кракова до кордону з Україною, - то справжній челендж , але все по порядку.

Ще прибувши на автостанцію я поцікавилася у водія номером свого сидіння, та коли не отримала зрозумілої відповіді , то вже в салоні побачила , що в автобусі взагалі немає нумерації ! Абсолютно ні одного номера .
Мій квиток коштував мені 1600 грн і на сайті я обирала конкретне місце для свого комфорту в дальній поїздці, але в самому транспорті мене чекав справжнісінький хаос , бо моє передбачуване місце зайняли , а навіть те нове , яке я відмітила собі поклавши туди свій рюкзак - дуже швиденько присвоїла собі інша пасажирка , перемістивши мої речі кудись геть у бік , на що водії просто розводили руками , типу "займате вільні місця".
Будьте готові до того , що 1600 грн - це не обране вами місце на сайті , 1600грн у цього перевізника - "це обирайте вільне місце , яке найдете" .
Далі , незадовго після того як ми тільки рушили, - у салоні лупануло "туц-туц-туц" , при цьому двоє водіїв , які вели цю подорож , навіть не поцікавилися чи всі пасажири згодні слухати гепаючу музику. Добре що хоч перемикали ту , що матірна, адже в салоні були діти. Особисто я нічогісінько проти наших українських шлягерів не маю , але по-моєму їм має бути відповідне місце і час , але на моє питання чи можу я відключити мікрофон у себе над сидінням , бо я краще б книгу в тиші почитала, водій абсолютно безбезтежно відповів - " на перших рядах просять голосніше , а вам тихіше ...не почитаїте ви книжку", тож ще хвилин 20 жаху і слава святим , - бо "музню" все ж таки виключили ...
А далі нас усіх чекала дооооовга 9-годинна подорож до кордону з Україною по польським селам і містечкам . Чому водії вирішили поїхати в об'їзд і згаяти стільки часу - не відомо , але з станції Кракова ми виїхали о 19.55 , а до кордону прибули тільки о 05.21 ранку (!!!)

Зазначений час відправки автобуса - 19.45 з автостанції Кракова , прибуття мало бути - в 11.55 по Києву , а по факту - водії настільки не притримувалися зазначеного регламенту , що 9 годин по усіх усюдах Польщі + "пісі , каки і паління " - і в результаті до Києва ми прибули о 15.00
Жах, а не перевізник.

Detailed Ratings

Order
2.0
Сервіс
2.0
Price
2.0
Dostavka
2.0
O

1 Відгуки

All Comments (1)
I
INFOBUS 4 years ago

Ольго, вітаємо Вас! Нам дуже шкода, що поїздка була некомфортною. Дійсно, при бронюванні, по дейких рейсах, є можливість обрати місце і вимагаємо від перевізників дотримання розкладки по місцях. За ненадання Вам відповідного місця та за негативний досвід під час поїздки - на Вашу карту клієнта нарахована компенсація, яку Ви можете використати при купівлі квитків на інших перевізників. Компанія INFOBUS не є перевізником, відповідно ми не маємо своїх водіїв та автобусів. Ми продаємо квитки по різних напрямках, на різні типи транспортних засобів. І намагаємось підтримувати баланс між рівнем обслуговування перевізників та задоволеністю клієнтами. Ваш відгук було надіслано також самому перевізнику, для звернення уваги та виправлення подібних інцидентів в майбутньому. Приносимо щирі вибачення за незручності та бажаємо Вам лише позитивних вражень від майбутніх поїздок та подорожей. З повагою, INFOBUS!

Menu