Всі відгуки Olha Zinchenko

  • Review про: Infobus

  • Замовленя

    Сервіс

    Ціна

    Доставка

    Куплю тут ще раз
    Загальне

    INFOBUS

    Цього перевізника оминатиму десятою дорогою і в групи знайомих теж відправлю з ознакою , як не найкращого .
    Моя подорож з Кракова до Києва виявилась не те щоб пригодою в доброму сенсі слова , а скоріше як кросс на довгу дистанцію з перешкодами , бо висидіти в кріслах сумнівної зручності 9 годин, і це тільки від Кракова до кордону з Україною, - то справжній челендж , але все по порядку.

    Ще прибувши на автостанцію я поцікавилася у водія номером свого сидіння, та коли не отримала зрозумілої відповіді , то вже в салоні побачила , що в автобусі взагалі немає нумерації ! Абсолютно ні одного номера .
    Мій квиток коштував мені 1600 грн і на сайті я обирала конкретне місце для свого комфорту в дальній поїздці, але в самому транспорті мене чекав справжнісінький хаос , бо моє передбачуване місце зайняли , а навіть те нове , яке я відмітила собі поклавши туди свій рюкзак - дуже швиденько присвоїла собі інша пасажирка , перемістивши мої речі кудись геть у бік , на що водії просто розводили руками , типу "займате вільні місця".
    Будьте готові до того , що 1600 грн - це не обране вами місце на сайті , 1600грн у цього перевізника - "це обирайте вільне місце , яке найдете" .
    Далі , незадовго після того як ми тільки рушили, - у салоні лупануло "туц-туц-туц" , при цьому двоє водіїв , які вели цю подорож , навіть не поцікавилися чи всі пасажири згодні слухати гепаючу музику. Добре що хоч перемикали ту , що матірна, адже в салоні були діти. Особисто я нічогісінько проти наших українських шлягерів не маю , але по-моєму їм має бути відповідне місце і час , але на моє питання чи можу я відключити мікрофон у себе над сидінням , бо я краще б книгу в тиші почитала, водій абсолютно безбезтежно відповів - " на перших рядах просять голосніше , а вам тихіше ...не почитаїте ви книжку", тож ще хвилин 20 жаху і слава святим , - бо "музню" все ж таки виключили ...
    А далі нас усіх чекала дооооовга 9-годинна подорож до кордону з Україною по польським селам і містечкам . Чому водії вирішили поїхати в об'їзд і згаяти стільки часу - не відомо , але з станції Кракова ми виїхали о 19.55 , а до кордону прибули тільки о 05.21 ранку (!!!)

    Зазначений час відправки автобуса - 19.45 з автостанції Кракова , прибуття мало бути - в 11.55 по Києву , а по факту - водії настільки не притримувалися зазначеного регламенту , що 9 годин по усіх усюдах Польщі + "пісі , каки і паління " - і в результаті до Києва ми прибули о 15.00
    Жах, а не перевізник.

    Ольго, вітаємо Вас!
    Нам дуже шкода, що поїздка була некомфортною.
    Дійсно, при бронюванні, по дейких рейсах, є можливість обрати місце і вимагаємо від перевізників дотримання розкладки по місцях.
    За ненадання Вам відповідного місця та за негативний досвід під час поїздки - на Вашу карту клієнта нарахована компенсація, яку Ви можете використати при купівлі квитків на інших перевізників.
    Компанія INFOBUS не є перевізником, відповідно ми не маємо своїх водіїв та автобусів. Ми продаємо квитки по різних напрямках, на різні типи транспортних засобів. І намагаємось підтримувати баланс між рівнем обслуговування перевізників та задоволеністю клієнтами.
    Ваш відгук було надіслано також самому перевізнику, для звернення уваги та виправлення подібних інцидентів в майбутньому.
    Приносимо щирі вибачення за незручності та бажаємо Вам лише позитивних вражень від майбутніх поїздок та подорожей.
    З повагою, INFOBUS!