Infobus15 Відгуки
Вибрані Відгуки
Відгуки (15)
No reviews yet!
Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.
Квиток на автобус
Жахливі враження. Їхали з Варшави. Нікому у жодному разі не раджу цього перевізника. Автобус старий і їде лише на молитвах пасажирів і чесному слові. Водій (один з двох) вимагав гроші за окремий пакет до валізи. І це при тому, що моя валіза найменшого розміру, а у білеті дозволено значно більшого розміру. Спочатку валізи і пакет поставив у багажник, а потім просто викинув пакет на землю. Мовляв не хочете платити - беріть в автобус. Та нема біди візьму, але цей автобус всередині і так мінімальний. Місця, які ти бронюєш не відповідають тим, які є у автобусі. Моє місце було на 2 поверсі, а опинилась я поруч з туалетом на першому і всю дорогу насолоджувалась дивовижними ароматами. Автобус що ззовні, що зсередини старий і брудний. З вікон дме. Деякі люди теж бронювали 2 поверх, а сиділи знизу і ще й розвернуті в інший бік від руху автобусу.Це найгірший досвід добирання з усіх можливих.
Перевізник: ATLASTRAVELBUS/AVTOTRANS /
ATLASTRAVELBUS/AVTOEKSPRES
Раджу всім і кожному оминати сотою дорогою!Buss ticket
Хочу похвалити оператора Владислава за відмінно виконану роботу!
Звернувся з проханням пошуку квитка для перевезення собачки з України в Польщу , Владислав сам знайшов перевізника, сам домовився з перевізником та вислав лінк на оплату квитків!
Дуже задоволені його роботою!їхав германія україна
Замовляв двічі білети. Перше замовлення квитків, на сайті проти рейсу не було вказано що при пересадці потрібно змінювати вокзал, як виявилося вокзали в різних кінцях міста Кракова. Коли я повернув білети, ТОВ мкт зесен транс повернув всю суму. Флікс букс польська з 2900 грн повернули тільки 800 грн. Оператор до якого я потрапив під час дзвінка відмовилася визнати помилку фірми(вони невказали проти рейсу що зміна вокзалу, хоча на сайті в них є такі позначки на інших рейсах) та неповернули кошти звичайні злодії. Коли замовив другий раз білети на інший рейс знову флікс букс польська відзначилася, водії при посадці не чіпляють бірки з позначками на сумки з багажем, а при висадці ходили і сварилися за те що неможу знайти свій вантаж в кучі, як в результаті не дали знайти свою сумку і поїхали, сумка залишилася в автобусі. Це не перевізник а рога і копита. Нікому не рекомендую до них звертатися. Обходьте стороною цих аферистів.
Відгук Горе-перевізник ТОВ ТУР ТРАНС Р
Дякую Infobus, чудовий сервіс.
Прошу звернути увагу на перевізника ТОВ ТУР ТРАНС-Р- це повний провал. Поїздка Варшава-Львів 05.04. 24
1.Автобус не приїхав до зазначеного місця відправлення.
2. Водії беруть п'яного пасажира , який агресивно себе поводить, матюкається й перепрошую - воняє на весь автобус. На скарги - бездіяльнсть, як від водіїв так і від перевізника.
3. Водій відволікався всю дорогу, розмовляючи з пасажиркою, що відволікало від керування та створювали небезпеку.
4.Хамство та неадекватна поведінка водіїв перевищило всі можливі рівні й здоровий глузд.
5. Водій не довозить до місця призначення, таким чином перевізник не виконав покладені на себе обов'язки .
Категорично не рекомендую перевізника.Всі факти зафіксовані ,є фото та відеофіксація, готується скарги у відповідні інстанції та позов до суду. Хто бажає приєднатись до скарг, прошу звернутись за номером +48501198456.Bus
З цією компанією НІКОЛИ БІЛЬШЕ! Купили квитки на рейс Київ - Харків о 15.00, за розкладом мали бути о 22 в Харкові, щоб встигнути до коменданської години. О 15 автобуса на платформі не було, почали телефонувати на всі вказані телефони, щоб дізнатись хоча б щось щодо рейсу: номер автобусу, де він знаходиться - звісно ніякої інформації нам заздалегідь надано не було, бігайте шукайте... хоча в умовах прописано, що якщо запізнилися, вас не чекають і гроші не повертають, а треба бути за 20 хвилин на посадці. Дозвонилися водієві, він говорить, я затримуюсь - міжнародний рейс (КОЛИ КУПУЄШ КВИТКИ НА САЙТІ НЕ ЗАЗНАЧЕНО, ЩО ЦЕ МІЖНАРОДНИЙ РЕЙС!, бачиш це лише по факту, коли придбав і отримав квиток). Водій обіцяв приїхати ближче до 18, замість 15! Звісно у Харків ми вже не встигали до комендантскої години. Почали телефонувати, просити повернути гроші, щоб поїхати іншим транспортом. І тут почалося - водій говорить, дзвонить туди, диспетчер - ми ваших грошей не бачили, Infobus - водій сказав, затримка невелика, він скоро буде. Прочекали годину, ніхто не з'явився, півтори - автобуса не було... На гарячій лінії - затримка невелика, нічого не знаємо( В кінці кінців , водій зателефонував, вибачився, говорить - Infobus не повинен був взагалі продавати вам квитки! Через день прийшла відповідь на запит щодо повернення коштів - не повернемо, затримка була невелика. Тобто ми поїхали, прочекавши півтори години, і ледве встигли до зачинення міста, якщо навіть водій приїхав би за дві години, ми б вже не встигли. Ага, ще цікавий момент, водій пропонував різні схеми - під'їдьте туди, сюди, що це взагалі за контора?! Якщо вам ці неповернені гроші принесуть щастя, буду дуже рада за вас. Але внесла вашу компанію в "чорний список". Читаю коментарі - такі ж ситуації... Пишіть пасажири, залишайте відгуки, щоб інші знали з ким мають справу.
Добрий день, Олеся!
В першу чергу хотіли б вибачитися за затримку з рішенням і неможливість виправити ситуацію миттєво.
Ми дуже вдячні за ваш відгук та звернення уваги на дану ситуацію.
На жаль, трапляються ситуації, коли інформацію про зміну часу відправлення ми отримуємо не від перевізника, а від наших клієнтів.
Після вашого звернення ми зв'язалися з перевізником щодо вашого рейсу і він відповів, що автобус йшов з затримкою через великі черги на кордоні. Назва рейсу Свіноуйсте АС-Маріуполь АВ, була зазначена у маршруті перевізника, ще до моменту покупки квитка. Також, згідно слів перевізника, з пасажиром підтримувався зв'язок і було запропоновано очікувати. Проте пасажир відмовився від запропонованого варіанта і вирішив самостійно добиратись до місця призначення. При нашому зверненні щодо повернення коштів, на жаль, від перевізника отримали відмову, що ґрунтується на вищевказаних причинах.
У вашому випадку ми прийняли рішення, відшкодувати вартість квитків оскільки цінуємо вашу довіру та співпрацю. Грошові кошти будуть повернуті на картку, з якої здійснювалася оплата.
Також від імені компанії за недобросовісне ставлення партнера до взятих на себе зобов’язань, які спричинили вам стільки незручностей, на вашу бонусну карту клієнта ми нарахували додаткову знижку, яку ви можете використати при покупці квитків будь-якого напрямку чи перевізника.
Бажаємо вам виключно позитивних вражень від майбутніх поїздок.
Будемо раді бачити вас нашим клієнтом надалі!
З повагою, ваш INFOBUS.Найгірший перевізник!
Самий жахливий перевізник! Відправляла дитину рейсом Дніпро-Варшава, купувала квиток, ніякої інформації про пересадку там не вказано (дізналася, коли дитину привезли до Київа та сказали про посадку на інший атобус). В автобусі не працював WiFi і кондиціонер, хоча у квитку були заявлені ці послуги.
ОМИНАЙТЕ ЦЬОГО ПЕРЕВІЗНИКА СТОРОНОЮ!Добрий день, Наталія.
Дякуємо вам, що повідомляєте про такі випадки.
Для того, щоб ми могли перевірити ситуацію, просимо вказати номер вашого замовлення або квитка купленого у нас.
Заздалегідь дякуємо за відповідь!
З повагою, INFOBUS!Ticket
Пригоди почалися ще на автовокзалі в Одесі коли потрібно було пересадити жінку тому що подружня «начебто» пара дуже хотіла сидіти разом. Цей процес відбувався дуже емоційно! Ми дізнались що водій «КАПІТАН ЕТАВА КАРАБЛЯ» Після того як ми рушили виявилось що кави, чаю, води в автобусі немає, про вайфай можна не згадувати! Такого поняття не існує! Зупинятись будь де відмовлялись, бо ми спізнівались за розкладом, цікаво з яких причин якщо всі пасажири були вчасно! На митниці довелось влаштувати перший скандал адже нас відмовились випустити з автобусу, хоч самі водії вільно палили цигарки і пили каву на свіжому повітрі! Далі на прохання зупинитись бо їсти хочеться, в дорозі приблизно 20 годин - знов відмова! За перші місця виявляється потрібно платити! Цікаво скільки і кому?! На митниці з Туреччиною нас затримали так як потрібна була віза одній з пасажирок! Водії навіть не поцікавились що сталося, про допомогу навіть не має сенсу просити - мови вони не знають жодної крім хамської! Одна з пасажирок спізнювалась на літак, водії навіть не могли підказати де вийти по дорозі щоб пересісти на таксі! Жінка все ж таки за допомогою сина, який координував цю подію, вийшла і сподіваюсь встигла на літак, а от її валізи хлопці ЗАБУЛИ поставити в таксі! Це якись жах! Остання родзинка, в деяких пасажирів замість кінцевої точки призначення був вказаний не готель а вокзал … знов на нас нагримали та нахамили, висадили біля готелю ВСІХ і до побачення! Цікаво, за що ми заплатили?! За отракціон нечуваного хамства?!
Будь ласка, моє виховання не дозволяє виражати свої емоції, але можливо у Вашому керівництві знайдеться хтось, хто може вказати напрямок цьому КАПІТАНУ?! Корабль можете залишити , замініть будь ласка водіїв 🙏Natalia, добрий день.
Дякуємо за Ваш коментар.
Наша компанія INFOBUS - є сервісом з продажу квитків на різні напрямки, ми не є перевізником та не маємо своїх автобусів. Ми будемо вдячні, якщо Ви залишите відгук про нас (зручність придбання квитка, зрозумілість інтерфейсу сайту/додатку тощо).
Ваш відгук стосується роботи компанії-перевізника та їх водіїв. Просимо вказати номер квитка, який Ви купили на нашому сайті та ми посприяємо в нарахуванні Вам компенсації за понесені незручності.
З повагою, INFOBUS!Bus tickets via Infobus through Omiocom
Якщо так вийде, що треба буде відмінити поїздку, гроші Вам не повернуть. Будуть казати що, це не ми це перевізник, або інший оператор не дає можливості. Кнопка для скасування квитків деактивована.
Рекомендація для пасажирів. Звертайтесь в банк з якого оплачували квитки і оскаржуйте, за не надану послугу.Геннадій, добрий день.
У разі, якщо Ваш рейс було скасовано і Ви не скористалися поїздкою з вини перевізника - Вам підлягає поверненню 100% вартості квитка.
У разі, якщо перевізник не скасував рейс, тобто рейс відбувся, але Ви відмовилися від квитка (повернули його) перед відправленням - у такому разі поверненню підлягає сума, згідно з умовами повернення перевізника, що була вказана перед купівлею та в самому квитку.
Просимо вказати номер Вашого замовлення/квитка і ми перевіримо ситуацію з поверненням Вам коштів.
З повагою, INFOBUS!Квиток
Жахливо. Спізнився пвтобус на 10 годин до пункту призначення через свої пакунки, що незаконно намагався провести водій. Водії нічого не пояснюють. Двічи перетинали кордон, навіть тричі: виїзд з України, в'їзд до Польщі, виїзд з обох кордонів і знов в'їзд. Усю ночь таскали валізи. Тричі пересідали з автобуса на автобус. В кінці по одному розвозили всіх пасажирів по всьому воєвудстві. Через безвідповілальність цієї організації люди не потрапили до своєї роботи в той день. Тиждень доведеться ще чекати, десь жити. Ніколи не купувала раніше і купувати не буду у того Стецик Т.В. Зробіть щось з ним. Водії не спілкуються, не відповідають на питання.
Найгірша поїздка, однозначно. Не варте однієї десятої сплачених коштів. НІКОЛИ НЕ ЇДЬТЕ З НИМИ.Юліє, добрий день.
Дякуємо за Ваш відгук, та що ділитесь Вашими враженнями про здійснену поїздку.
Нам дуже прикро, що Ваш поїздка була некомфортною, з запізненням та що Ви не встигли на роботу.
Ми наполегливо рекомендуємо всім нашим клієнтам ознайомлюватись з рейтингом перевізників (зірочки, якими пасажири оцінюють здійснену поїздку), а також з відгуками тих людей, які раніше скористались поїздкою даним перевізником.
Це допоможе обрати найкращий варіант для комфортної поїздки.
З повагою, INFOBUS!Infobus
Поверталась з Кишиніва у Львів. Замість комфортного автобуса молдавани пригнали три бусика, які важко назвати автобусами міжнародного перевезення. Маленькі, тісні бусики, де не опускаються спинки, де обмаль місця і для багажу, а ще молдавани брати стоячих пасажирів. Ще той сервіс. У Чернівцях була пересадка на Львів. Приїхала старезна сетра, була рада, що мені не далеко їхати, а це теж було міжнародне перевезення. Одна жінка була дуже обурена, їй їхати у цій рухляді, багато годин. Автобус старий, брудний, така собі розвалюха. Звернулась в infobus, що вони взаємодіють з поганими перевізниками і це їх відповідальність. на що отримала відповідь, що вони не відповідають за перевізників, тобто якщо вам наступного разу запропонують старий автобус ЛАЗ, то це норм. ЦЕ потрібно враховувати клієнтами. Жодних гарантій комфортного перевезення. ЖОДНИХ, Дуже не задоволена. Не рекомендую їх, бо якщо ви надаєте послугу, то і відповідаєте за її якість.
Віро, добрий день.
Дякуємо за Ваш відгук, та що ділитесь Вашими враженнями про здійснену поїздку.
Нам дуже прикро? що Ваш поїздка була некомфортною.
Дійсно, на нашому сайті продаються квитки різних перевізників, з різним рівнем сервісу та комфортності в автобусі.
Ми наполегливо рекомендуємо всім нашим клієнтам ознайомлюватись з рейтингом перевізника (зірочки, якими пасажири оцінюють здійснену поїздку) а також з відгуками тих людей, які раніше скористались поїздкою даним перевізником.
Це допоможе обрати найкращий варіант для комфортної поїздки.
В тому разі, якщо на сайті по конкретному рейсу вказані певні умови, яких не було в реальності в автобусі - ми нараховуємо клієнтам компенсацію за незручності, перевіряємо ці умови та прибираємо їх з сайту.
З повагою, INFOBUS!INFOBUS
Цього перевізника оминатиму десятою дорогою і в групи знайомих теж відправлю з ознакою , як не найкращого .
Моя подорож з Кракова до Києва виявилась не те щоб пригодою в доброму сенсі слова , а скоріше як кросс на довгу дистанцію з перешкодами , бо висидіти в кріслах сумнівної зручності 9 годин, і це тільки від Кракова до кордону з Україною, - то справжній челендж , але все по порядку.
Ще прибувши на автостанцію я поцікавилася у водія номером свого сидіння, та коли не отримала зрозумілої відповіді , то вже в салоні побачила , що в автобусі взагалі немає нумерації ! Абсолютно ні одного номера .
Мій квиток коштував мені 1600 грн і на сайті я обирала конкретне місце для свого комфорту в дальній поїздці, але в самому транспорті мене чекав справжнісінький хаос , бо моє передбачуване місце зайняли , а навіть те нове , яке я відмітила собі поклавши туди свій рюкзак - дуже швиденько присвоїла собі інша пасажирка , перемістивши мої речі кудись геть у бік , на що водії просто розводили руками , типу "займате вільні місця".
Будьте готові до того , що 1600 грн - це не обране вами місце на сайті , 1600грн у цього перевізника - "це обирайте вільне місце , яке найдете" .
Далі , незадовго після того як ми тільки рушили, - у салоні лупануло "туц-туц-туц" , при цьому двоє водіїв , які вели цю подорож , навіть не поцікавилися чи всі пасажири згодні слухати гепаючу музику. Добре що хоч перемикали ту , що матірна, адже в салоні були діти. Особисто я нічогісінько проти наших українських шлягерів не маю , але по-моєму їм має бути відповідне місце і час , але на моє питання чи можу я відключити мікрофон у себе над сидінням , бо я краще б книгу в тиші почитала, водій абсолютно безбезтежно відповів - " на перших рядах просять голосніше , а вам тихіше ...не почитаїте ви книжку", тож ще хвилин 20 жаху і слава святим , - бо "музню" все ж таки виключили ...
А далі нас усіх чекала дооооовга 9-годинна подорож до кордону з Україною по польським селам і містечкам . Чому водії вирішили поїхати в об'їзд і згаяти стільки часу - не відомо , але з станції Кракова ми виїхали о 19.55 , а до кордону прибули тільки о 05.21 ранку (!!!)
Зазначений час відправки автобуса - 19.45 з автостанції Кракова , прибуття мало бути - в 11.55 по Києву , а по факту - водії настільки не притримувалися зазначеного регламенту , що 9 годин по усіх усюдах Польщі + "пісі , каки і паління " - і в результаті до Києва ми прибули о 15.00
Жах, а не перевізник.Ольго, вітаємо Вас!
Нам дуже шкода, що поїздка була некомфортною.
Дійсно, при бронюванні, по дейких рейсах, є можливість обрати місце і вимагаємо від перевізників дотримання розкладки по місцях.
За ненадання Вам відповідного місця та за негативний досвід під час поїздки - на Вашу карту клієнта нарахована компенсація, яку Ви можете використати при купівлі квитків на інших перевізників.
Компанія INFOBUS не є перевізником, відповідно ми не маємо своїх водіїв та автобусів. Ми продаємо квитки по різних напрямках, на різні типи транспортних засобів. І намагаємось підтримувати баланс між рівнем обслуговування перевізників та задоволеністю клієнтами.
Ваш відгук було надіслано також самому перевізнику, для звернення уваги та виправлення подібних інцидентів в майбутньому.
Приносимо щирі вибачення за незручності та бажаємо Вам лише позитивних вражень від майбутніх поїздок та подорожей.
З повагою, INFOBUS!Дуже сподобалося
Доброї ночі. Іду зараз рейсом Прага-Київ. Який виїжає о 12:00 з Праги. Компанія Бі-Автортанс. Поїздка сподобалася. Дуже вдячна водіям Василю та Андрію. Їду з двома дітками, водії зробили все, щоб поїздка була комфортною та безпечною. Побільше б таких професіоналів своєї справи та людей з великої літери. Всім рекомендую це рейс.Доброго дня. Дякуємо за чудовий відгук. Нам приємно, що Ви задоволені роботою перевізників, які є нашими партнерами. З повагою, INFOBUS!
Неудачная поездка
Добрый день, оставить отзыв по поводу поездки не могу так как даже не получилось поехать в нужное место(Возмутило то что по поводу отмены рейса сказали в день отъезда (спасибо что не за час), и еще вернули не всю стоимость билета, сделав якобы нас виноватыми в том что не вовремя решили отказаться от билета
Вообщем очень не приятно, остались недовольны.Відмінний сервіс!!!
Часто купуємо квитки, все чітко, оперативно.
Інцидент із шофером автобуса
Доброго дня, вчора моя мама зателефонувала до шовера на італійський його номер і хотіла уточнити де саме вони будуть стояти!
Шофер зразу ж почав грубити. Запитався маму мою де вона купляла білет, мама відповіла що он-лайн заказувала, і шофер зразу ж сказав тоді нахер ви нам мозги компасіруйте, дзвоніть до тих у кого заказувала і їм мозги компасіруйте. Моя мама їх за питалася а що у вас також можна було купляти білет на що шофер відповід ДА. Мама його питається де ви маєте стояти шофер на що сказав а вам там що не сказали....
Чесно я і мій чоловік ми чули їхню розмову тому що я з’єднувала маму і того шофера
У мене склалося таке враження що він п‘яний.
Сьогодні рано мама приходить і показує шоферові свій електронний квиток на що він мамі знову почав грубити і сказав якщо поліція зупинить їх на дорозі то мама буде поатити штраф за те що у неї білет не роздрукований
Але де вона могла його роздрукувати якщо часу в них є було
Я обурена на є такі шофера і так вони не гарно відносяться до людей.Звертаємо Вашу увагу на те, що компанія INFOBUS є не перевізником, а розробником та системним адміністратором консолідованої системи BusSystem, на базі якої продаються квитки на рейси різних перевізників з усього світу.
INFOBUS надає системну підтримку та забезпечує диспетчерською службою як перевізників так і клієнтів компанії, при цьому є сполучною ланкою між ними. Ми робимо все можливе для того, щоб забезпечити гідний сервіс клієнту та зробити комунікацію між перевізником і пасажиром максимально ефективною.
Оцінюючи компанію INFOBUS, Ви можете оцінювати роботу онлайн системи резервування та продажу квитків, або роботу служби підтримки INFOBUS.
За якість наданої послуги, а саме — перевезення пасажирів, несе відповідальність безпосередньо компанія перевізник. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Уточніть будь ласка номер Вашого квитка, щоб ми змогли вирішити дану ситуацію?
про Infobus
Компанія Infobus - багатофункціональна компанія, що працює у напрямку пасажирських перевезень. Заснована у далекому 1999 році досьогодні активно розвивається впроваджуючи найновіші технології у сферу перевезень пасажирів автобусами, поїздами та літаками.
Про компанію
На базі власної розробки, систем BusSystem, компанія Infobus реалізує квитки на сотні різних перевізників через власну та інтегровану агентську мережу з багатомільйонним річним обігом.
Сайт компанії спеціалізується на продажі квитків на різні види транспорту у всіх напрямках по Україні та закордон. У списку сайту 12 країн Європи.
Цікавинкою сайту є акційні спеціальні пропозиції перевезення за приємними цінами.
Компанія також створила бонусну програму. Придбавши квиток ви отримаєте віртуальний бонус. Бонуси можна накопичувати та використати при покупці наступного квитка.
Infobus запустили й мобільний додаток для зручності, швидкого доступу та простоти замовлення квитків із смартфону.
Послуги
Придбати та оплатити квитки на автобус, поїзд чи літак, можна величезною кількістю варіантів. Безготівково за допомогою кредитних карт або дебетових карт Visa, Visa Electron, Maestro і MasterCard, або через PayPal, PayU.
Готівкою оплачуйте у терміналах ПриватБанку та EasyPay, або на рахунок банку «УКРСИББАНК».
Ви можете завітати в український офіс компанії за адресою м. Львів, вул.Чернівецька, 9 та придбати квитки у менеджерів компанії. Також офіси компанії знаходяться й у інших країнах. Офіс у Празі знаходиться за адресою вул. Na Florenci 23, а у Варшаві представництво знайдете на вулиці Chrzanowskiego 2 lok. 113, 04-381.
Infobus співпрацює не лише з клієнтами-пасажирами, які купують квитки, а й дає можливість самим перевізникам підключитись до системи BusSystem.
BusSystem - online автоматизована система резервування та продажу квитків повного циклу для транспортних підприємств будь-якого масштабу. Функціонал системи включає і підтримує всі сучасні інтернет технології і включає:
- повне незалежне та оперативне управління рейсами,
- можливість обслуговування регулярних, чартерних, сезонних маршрутів
- настройка ціноутворення і розподілу прибутків серед учасників системи,
- унікальні алгоритми і можливості по управлінню тарифами,
- можливість повноцінно надати дані про транспортний засіб і рівні комфорту: інтерактивні плани, фото, опис додаткових послуг
- реалізованний продаж електронних квитків, SMS або QR квитків, прийом грошових коштів у будь-якій валюті за допомогою всіх відомих платіжних шлюзів, мультивалютна система з регулярним оновленням курсів і коригуванням на прийом і продаж та інше.
Окрім продажу квитків компанія надає послуги:
- переказ коштів у 37 країн світу з клієнтського центру в Празі
- продаж екскурсій та туристичних послуг по Чехії, Європі та всьому світу
- послуги перекладу документів
- пересилання та зберігання багажу
- партнерство із страховими компаніями
- оформлення довідок про відсутність судимості та їх доставка до замовника
Зв’язатись з компанією можна
вул.Na Florenci 35 Praha 1
телефон CZE+420 246 093 242
Написати повідомлення на електронну скриньку info@Infobus.eu
Відгук
Мали можливість купувати квитки через систему Infobus, тоді напишіть про ваш досвід оплати, зручність сайту та саму поїздку. Можливо ви перевізник і хочете написати про зручність роботи та прихід клієнтів через сайт, тоді вам теж до нас! Дякуємо за ваш відгук!
Бонус!
📊 Як Infobus сяяв для вас?
Контактна інформація
Na Florenci 23, Prague Czech Republic 110 00
Prague
Czech Republic
☎ +420 790 889 535, 0800603214
Категорії Infobus
Подорож і відпустка | Поїздки містом | Авіаквитки | Квитки на заходи
Статистика Сторінки
Seite online seit: 10 вересня 2018 р.
Letzte aktualisierung: 5 січня 2025 р.
Naybil'she holosiv vidguk
Неудачная поездка
Добрый день, оставить отзыв по поводу поездки не могу так как даже не получилось поехать в нужное место(Возмутило то что по поводу отмены рейса сказали в день отъезда (спасибо ч... Читати далі: Катерина