Infobus
Всі відгукиInfobus
Всі відгуки (5)
No reviews yet!
Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.
Інцидент із шофером автобуса
Доброго дня, вчора моя мама зателефонувала до шовера на італійський його номер і хотіла уточнити де саме вони будуть стояти!
Шофер зразу ж почав грубити. Запитався маму мою де вона купляла білет, мама відповіла що он-лайн заказувала, і шофер зразу ж сказав тоді нахер ви нам мозги компасіруйте, дзвоніть до тих у кого заказувала і їм мозги компасіруйте. Моя мама їх за питалася а що у вас також можна було купляти білет на що шофер відповід ДА. Мама його питається де ви маєте стояти шофер на що сказав а вам там що не сказали....
Чесно я і мій чоловік ми чули їхню розмову тому що я з’єднувала маму і того шофера
У мене склалося таке враження що він п‘яний.
Сьогодні рано мама приходить і показує шоферові свій електронний квиток на що він мамі знову почав грубити і сказав якщо поліція зупинить їх на дорозі то мама буде поатити штраф за те що у неї білет не роздрукований
Але де вона могла його роздрукувати якщо часу в них є було
Я обурена на є такі шофера і так вони не гарно відносяться до людей.hs=570ed57130af5ece22ad5424ffdb9fb4<div style="display:none;">
Дуже сподобалося
Доброї ночі. Іду зараз рейсом Прага-Київ. Який виїжає о 12:00 з Праги. Компанія Бі-Автортанс. Поїздка сподобалася. Дуже вдячна водіям Василю та Андрію. Їду з двома дітками, водії зробили все, щоб поїздка була комфортною та безпечною. Побільше б таких професіоналів своєї справи та людей з великої літери. Всім рекомендую це рейс.Доброго дня. Дякуємо за чудовий відгук. Нам приємно, що Ви задоволені роботою перевізників, які є нашими партнерами. З повагою, INFOBUS!
hs=570ed57130af5ece22ad5424ffdb9fb4<div style="display:none;">
Відмінний сервіс!!!
Часто купуємо квитки, все чітко, оперативно.
hs=570ed57130af5ece22ad5424ffdb9fb4<div style="display:none;">
INFOBUS
Цього перевізника оминатиму десятою дорогою і в групи знайомих теж відправлю з ознакою , як не найкращого .
Моя подорож з Кракова до Києва виявилась не те щоб пригодою в доброму сенсі слова , а скоріше як кросс на довгу дистанцію з перешкодами , бо висидіти в кріслах сумнівної зручності 9 годин, і це тільки від Кракова до кордону з Україною, - то справжній челендж , але все по порядку.
Ще прибувши на автостанцію я поцікавилася у водія номером свого сидіння, та коли не отримала зрозумілої відповіді , то вже в салоні побачила , що в автобусі взагалі немає нумерації ! Абсолютно ні одного номера .
Мій квиток коштував мені 1600 грн і на сайті я обирала конкретне місце для свого комфорту в дальній поїздці, але в самому транспорті мене чекав справжнісінький хаос , бо моє передбачуване місце зайняли , а навіть те нове , яке я відмітила собі поклавши туди свій рюкзак - дуже швиденько присвоїла собі інша пасажирка , перемістивши мої речі кудись геть у бік , на що водії просто розводили руками , типу "займате вільні місця".
Будьте готові до того , що 1600 грн - це не обране вами місце на сайті , 1600грн у цього перевізника - "це обирайте вільне місце , яке найдете" .
Далі , незадовго після того як ми тільки рушили, - у салоні лупануло "туц-туц-туц" , при цьому двоє водіїв , які вели цю подорож , навіть не поцікавилися чи всі пасажири згодні слухати гепаючу музику. Добре що хоч перемикали ту , що матірна, адже в салоні були діти. Особисто я нічогісінько проти наших українських шлягерів не маю , але по-моєму їм має бути відповідне місце і час , але на моє питання чи можу я відключити мікрофон у себе над сидінням , бо я краще б книгу в тиші почитала, водій абсолютно безбезтежно відповів - " на перших рядах просять голосніше , а вам тихіше ...не почитаїте ви книжку", тож ще хвилин 20 жаху і слава святим , - бо "музню" все ж таки виключили ...
А далі нас усіх чекала дооооовга 9-годинна подорож до кордону з Україною по польським селам і містечкам . Чому водії вирішили поїхати в об'їзд і згаяти стільки часу - не відомо , але з станції Кракова ми виїхали о 19.55 , а до кордону прибули тільки о 05.21 ранку (!!!)
Зазначений час відправки автобуса - 19.45 з автостанції Кракова , прибуття мало бути - в 11.55 по Києву , а по факту - водії настільки не притримувалися зазначеного регламенту , що 9 годин по усіх усюдах Польщі + "пісі , каки і паління " - і в результаті до Києва ми прибули о 15.00
Жах, а не перевізник.Неудачная поездка
Добрый день, оставить отзыв по поводу поездки не могу так как даже не получилось поехать в нужное место(Возмутило то что по поводу отмены рейса сказали в день отъезда (спасибо что не за час), и еще вернули не всю стоимость билета, сделав якобы нас виноватыми в том что не вовремя решили отказаться от билета
Вообщем очень не приятно, остались недовольны.hs=570ed57130af5ece22ad5424ffdb9fb4<div style="display:none;">
Інші також шукали
Звертаємо Вашу увагу на те, що компанія INFOBUS є не перевізником, а розробником та системним адміністратором консолідованої системи BusSystem, на базі якої продаються квитки на рейси різних перевізників з усього світу.
INFOBUS надає системну підтримку та забезпечує диспетчерською службою як перевізників так і клієнтів компанії, при цьому є сполучною ланкою між ними. Ми робимо все можливе для того, щоб забезпечити гідний сервіс клієнту та зробити комунікацію між перевізником і пасажиром максимально ефективною.
Оцінюючи компанію INFOBUS, Ви можете оцінювати роботу онлайн системи резервування та продажу квитків, або роботу служби підтримки INFOBUS.
За якість наданої послуги, а саме — перевезення пасажирів, несе відповідальність безпосередньо компанія перевізник. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Уточніть будь ласка номер Вашого квитка, щоб ми змогли вирішити дану ситуацію?