
Infobus Відгуки
Вибрані Відгуки
Spotlight: What are our customers saying?
Гречанюк Віктор.Прага Тернопіль
"Подорожую постійно цим рейсом,перевізником,останній раз їхали 28 квітня.Будем і далі обов'язково обирати цю компанію.Рекомендую!.Завжди охайно..."
Neobus Przemyśl
"the driver did not warn when boarding the bus about transferring to another bus"
Неудачная поездка
"Добрый день, оставить отзыв по поводу поездки не могу так как даже не получилось поехать в нужное место(Возмутило то что по поводу отмены рейса ска..."
Відгуки (25)
Фільтрувати Відгуки
Завантаження відгуків...
Neobus Przemyśl
1 Відгуки
the driver did not warn when boarding the bus about transferring to another bus
Detailed Ratings
Neobus Przemyśl
the driver did not warn when boarding the bus about transferring to another bus
Билеты на автобус
1 Відгуки
Оставляю отзыв о компании INFOBUS.
ОТВРАТИТЕЛЬНО!
Покупала билеты онлайн.
Никогда с ними не берите билеты!
В билете четко указано -ГАРАНТИЯ пересадки.
По факту первый автобус опаздывает.
Диспетчер второго звонит и говорит что ждать не будут. Но они ‘пойдут мне на встречу’ и вернут деньги 🤯🤯🤯
Спасибо. Я ночью, в чужом городе должна делать непонятно что!
Звоню в колл-центр INFOBUS. Да, девушка мне мило подтвердила что ждать не будут и могут в виде исключения вернуть мне всю стоимость билета 🤪 она у меня переспросила ой а где написано что мы гарантируем пересадку?
Когда я сказала что у вас нулевой сервис, и информация неправдоподобна мне кинули трубку 🤷♀️ поэтому 100 раз подумайте покупая билет у этой компании. Хотите ли вы остаться посреди дороги?
ОТВРАТИТЕЛЬНО.
НИКОГДА С НИМИ НЕ ЕЗДИТЕ!
И да, цена оказалась выше чем у других. Видимо за сервис и приключения….
Detailed Ratings
Билеты на автобус
Оставляю отзыв о компании INFOBUS.
ОТВРАТИТЕЛЬНО!
Покупала билеты онлайн.
Никогда с ними не берите билеты!
В билете четко указано -ГАРАНТИЯ пересадки.
По факту первый автобус опаздывает.
Диспетчер второго звонит и говорит что ждать не будут. Но они ‘пойдут мне на встречу’ и вернут деньги 🤯🤯🤯
Спасибо. Я ночью, в чужом городе должна делать непонятно что!
Звоню в колл-центр INFOBUS. Да, девушка мне мило подтвердила что ждать не будут и могут в виде исключения вернуть мне всю стоимость билета 🤪 она у меня переспросила ой а где написано что мы гарантируем пересадку?
Когда я сказала что у вас нулевой сервис, и информация неправдоподобна мне кинули трубку 🤷♀️ поэтому 100 раз подумайте покупая билет у этой компании. Хотите ли вы остаться посреди дороги?
ОТВРАТИТЕЛЬНО.
НИКОГДА С НИМИ НЕ ЕЗДИТЕ!
И да, цена оказалась выше чем у других. Видимо за сервис и приключения….
Білети Краків Кошіца
1 Відгуки
Купив квитки за 104 євро. Але перевізник, виключив трекер і не приїхав. Гроші не повернули. Не рекомендую.
Detailed Ratings
Білети Краків Кошіца
Купив квитки за 104 євро. Але перевізник, виключив трекер і не приїхав. Гроші не повернули. Не рекомендую.
Квитки
1 Відгуки
Купила квиток через сайт для себе і своєї дитини 5 років. Бронювання місця неможливе. Вже як прийшли сідати, нам водій повідомив що у нас місця в різних кутах автобуса. Не знаю що в голові операторів того перевізника, але нікому не рекомендую купувати через них білети
Detailed Ratings
Квитки
Купила квиток через сайт для себе і своєї дитини 5 років. Бронювання місця неможливе. Вже як прийшли сідати, нам водій повідомив що у нас місця в різних кутах автобуса. Не знаю що в голові операторів того перевізника, але нікому не рекомендую купувати через них білети
Квитки Київ - Острава
1 Відгуки
Добрий день! Нікому не раджу компанію Infobus як посередника
Моя історія доволі довга і неприємна
Якщо коротко, то я придбала туди і назад квитки через Infobus маршрутом Київ - Острава (Чехія) та назад
Коли я мала виїжджати 15.07, то менш ніж за тиждень мені надійшла смс (навіть не подзвонили) про те, що мої квитки посередник не викупив, а отже шукайте собі альтернативний варіант.
Все б нічого, але я подзвонила з'ясувати обставини та уточнила чи дійсні квитки назад, мене запевнили, що так.
Вже будучи на вокзалі в Остраві, ми з мамою зайшли в потяг (квитки не перевіряли, адже зупинка 1хв), провідниця просканувавши наші квитки - повідомила, що вони не дійсні. Начальник потяга телефонувала на гарячу лінію перевізника, де нам сказали, що квитки скасовано. Я ж подзвонила в Infobus, мене там запевнили, що це помилка і все окей з квитками. Проте провідники вимагали аби ми зійшли з потяга, після того як ми купили повторно квитки, мені подзвонили з Infobus і повідомили, що так дійсно вони "помилково" скасували наші квитки раніше.
Detailed Ratings
Квитки Київ - Острава
Добрий день! Нікому не раджу компанію Infobus як посередника
Моя історія доволі довга і неприємна
Якщо коротко, то я придбала туди і назад квитки через Infobus маршрутом Київ - Острава (Чехія) та назад
Коли я мала виїжджати 15.07, то менш ніж за тиждень мені надійшла смс (навіть не подзвонили) про те, що мої квитки посередник не викупив, а отже шукайте собі альтернативний варіант.
Все б нічого, але я подзвонила з'ясувати обставини та уточнила чи дійсні квитки назад, мене запевнили, що так.
Вже будучи на вокзалі в Остраві, ми з мамою зайшли в потяг (квитки не перевіряли, адже зупинка 1хв), провідниця просканувавши наші квитки - повідомила, що вони не дійсні. Начальник потяга телефонувала на гарячу лінію перевізника, де нам сказали, що квитки скасовано. Я ж подзвонила в Infobus, мене там запевнили, що це помилка і все окей з квитками. Проте провідники вимагали аби ми зійшли з потяга, після того як ми купили повторно квитки, мені подзвонили з Infobus і повідомили, що так дійсно вони "помилково" скасували наші квитки раніше.
Не рекомендую! ШАХРАЙСЬКЕ ВІДНОШЕННЯ!
1 Відгуки
Замовила квитки, оплатила повністю два місця на одну фамілію! Чекала на автобус годину а то й більше. Скасувала поїздку і попросила повернути кошти! На що адміністратор Перевізника
Павлюкс-Транс (не їдьте цим перевізником) - повідомили, щоб звернулися на INFOBUS - де мені відмовили в повернені коштів за квитки!
В автобусі задуха, сморід, водії поводяться як бидло (люди мабуть забули що таке сервіс) автобус запізнився на годину і навіть трішки більше!
Доки буде народ терпіти таке відношення? Хочете змін? Почніть з ось такого, крок за кроком! Кожен має виконувати свою роботу, за що ПЛАТЯТЬ!
Detailed Ratings
Не рекомендую! ШАХРАЙСЬКЕ ВІДНОШЕННЯ!
Замовила квитки, оплатила повністю два місця на одну фамілію! Чекала на автобус годину а то й більше. Скасувала поїздку і попросила повернути кошти! На що адміністратор Перевізника
Павлюкс-Транс (не їдьте цим перевізником) - повідомили, щоб звернулися на INFOBUS - де мені відмовили в повернені коштів за квитки!
В автобусі задуха, сморід, водії поводяться як бидло (люди мабуть забули що таке сервіс) автобус запізнився на годину і навіть трішки більше!
Доки буде народ терпіти таке відношення? Хочете змін? Почніть з ось такого, крок за кроком! Кожен має виконувати свою роботу, за що ПЛАТЯТЬ!
Не знаю
1 Відгуки
Не раджу нікому. Купив квиток написано було о 12:20 виїзд, не дочекався, на Автовокзалі сказали затримається на 5-6 годин, купив квиток на інший автобус і поїхав, бо свої плани і часу чекати не було. Ця гнила компанія не попередила навіть, коли я написав у службу підтримки мені відповіли, що о 13: 40 йде посадка, але я ж цього не бачив бо був у дорозі, гроші за квиток не повернули... Шахраї та і все
Detailed Ratings
Не знаю
Не раджу нікому. Купив квиток написано було о 12:20 виїзд, не дочекався, на Автовокзалі сказали затримається на 5-6 годин, купив квиток на інший автобус і поїхав, бо свої плани і часу чекати не було. Ця гнила компанія не попередила навіть, коли я написав у службу підтримки мені відповіли, що о 13: 40 йде посадка, але я ж цього не бачив бо був у дорозі, гроші за квиток не повернули... Шахраї та і все
Гречанюк Віктор.Прага Тернопіль
1 Відгуки
Подорожую постійно цим рейсом,перевізником,останній раз їхали 28 квітня.Будем і далі обов'язково обирати цю компанію.Рекомендую!.Завжди охайно чисто,уважні і відповідальні водії.Дуже ввічливі диспетчери пані Тая і Вікторія.Дуже дякую вам всім за вашу працю!Бажаю вам щиро процвітання!
Detailed Ratings
Гречанюк Віктор.Прага Тернопіль
Подорожую постійно цим рейсом,перевізником,останній раз їхали 28 квітня.Будем і далі обов'язково обирати цю компанію.Рекомендую!.Завжди охайно чисто,уважні і відповідальні водії.Дуже ввічливі диспетчери пані Тая і Вікторія.Дуже дякую вам всім за вашу працю!Бажаю вам щиро процвітання!
-
1 Відгуки
КУПИЛИ билеты с infobusa. С перевозчиком ПП ТЕРНВОЯЖ и водителем произошла у нас очень неприятная ситуация. Вчера 01.05.2025 мы с моим молодым человеком купили билеты на автобус с Калуша до Львова в 00:10 должен был быть автобус, так как у нас была запланирована поездка, и куплены билеты со Львова в Польшу то мы рассчитали время доехать этим автобусом который приезжает в 00:10 на автостанцию на улице Привокзальная 15, так как в 00:00 уже начинается комендантский час, то я заранее заказала нам такси на 23:30, которое приехало раньше и на автовокзале мы были уже в 23:25( ниже прикреплю скриншот с службы поддержки такси что мы в это время были уже на автовокзале) мы приехали в 23:25, на автовокзале не было никого кроме нас, и соответственно сели ждать автобус. Уже было 00:12 и тогда я позвонила в службу поддержки инфобуса, потому что билеты мы покупали через него, я спросила опаздывает автобус? Мне сказали что уточнят и перезвонят. Прошло 3 минуты и мне перезванивают, и девушка по имени Кристина говорит что автобус уехал, забрал 2 пассажиров и уехал, у меня шок потому что на улице ночь, комендантский час, автобуса на автостанции не было 10000%, даже людей на автостанции не было кроме нас, девушка со службы поддержки говорит что нам вернут деньги и что она даст номер водителя чтобы мы с ним связались, я говорю что у меня куплены уже билеты со Львова до Польши, и зачем мне деньги за билеты если автобус ко мне не приехал?! В итоге я позвонила водителю, спросила почему он нас не забрал и попросила за нами вернуться, на что водитель мне сказал что он проехал уже 40 км и возвращаться он не собирается, я сказала что меня это не волнует потому что у нас выкуплены билеты, запланирована поездка, что он даже не был на автостанции Калуша! И самое интересное, что водитель сказал что он якобы проехал уже 40 км, и по его рассказу если он отъехал в 00:10 с Калуша а я позвонила в 00:20 то он ехал 10 минут 40 км? Что за чудо водитель который на автобусе может проехать 40 км за 10 минут?! Когда я у него начала спрашивать как он проехал за 10 минут 40 км? То он мне ответил что он не собирается отвечать на мои вопросы, и чтобы я ему не портила настроение потому что он видите ли в Польшу едет! А из-за него я потеряла деньги на билеты со Львова до Польши, я прождала на улице в холод с 23:25 до 1:20 ночи в комендантский час прождав знакомого таксиста, и это единственное такси которое было! И еще я должна была заплатить за такси 2 раза тоже. А водитель видите ли с вашей компании не захотел в Калуш заехать и забрать пассажиров! Если нужно я могу поднять видео с камер наблюдения в Калуше, и убедиться что автобус и водитель не заехал за пассажирами! То что мне вернули деньги за билеты с Калуша до Львова ничего в вашем случае не решает, вы испортили мое время, я потеряла из-за вас кучу денег за билеты и такси. И девушка со службы поддержки Infobus кроме извинений никак вопрос не решила. Самый ужасный перевозчик в моей жизни, никогда в жизни не ездите с ними.
Detailed Ratings
-
КУПИЛИ билеты с infobusa. С перевозчиком ПП ТЕРНВОЯЖ и водителем произошла у нас очень неприятная ситуация. Вчера 01.05.2025 мы с моим молодым человеком купили билеты на автобус с Калуша до Львова в 00:10 должен был быть автобус, так как у нас была запланирована поездка, и куплены билеты со Львова в Польшу то мы рассчитали время доехать этим автобусом который приезжает в 00:10 на автостанцию на улице Привокзальная 15, так как в 00:00 уже начинается комендантский час, то я заранее заказала нам такси на 23:30, которое приехало раньше и на автовокзале мы были уже в 23:25( ниже прикреплю скриншот с службы поддержки такси что мы в это время были уже на автовокзале) мы приехали в 23:25, на автовокзале не было никого кроме нас, и соответственно сели ждать автобус. Уже было 00:12 и тогда я позвонила в службу поддержки инфобуса, потому что билеты мы покупали через него, я спросила опаздывает автобус? Мне сказали что уточнят и перезвонят. Прошло 3 минуты и мне перезванивают, и девушка по имени Кристина говорит что автобус уехал, забрал 2 пассажиров и уехал, у меня шок потому что на улице ночь, комендантский час, автобуса на автостанции не было 10000%, даже людей на автостанции не было кроме нас, девушка со службы поддержки говорит что нам вернут деньги и что она даст номер водителя чтобы мы с ним связались, я говорю что у меня куплены уже билеты со Львова до Польши, и зачем мне деньги за билеты если автобус ко мне не приехал?! В итоге я позвонила водителю, спросила почему он нас не забрал и попросила за нами вернуться, на что водитель мне сказал что он проехал уже 40 км и возвращаться он не собирается, я сказала что меня это не волнует потому что у нас выкуплены билеты, запланирована поездка, что он даже не был на автостанции Калуша! И самое интересное, что водитель сказал что он якобы проехал уже 40 км, и по его рассказу если он отъехал в 00:10 с Калуша а я позвонила в 00:20 то он ехал 10 минут 40 км? Что за чудо водитель который на автобусе может проехать 40 км за 10 минут?! Когда я у него начала спрашивать как он проехал за 10 минут 40 км? То он мне ответил что он не собирается отвечать на мои вопросы, и чтобы я ему не портила настроение потому что он видите ли в Польшу едет! А из-за него я потеряла деньги на билеты со Львова до Польши, я прождала на улице в холод с 23:25 до 1:20 ночи в комендантский час прождав знакомого таксиста, и это единственное такси которое было! И еще я должна была заплатить за такси 2 раза тоже. А водитель видите ли с вашей компании не захотел в Калуш заехать и забрать пассажиров! Если нужно я могу поднять видео с камер наблюдения в Калуше, и убедиться что автобус и водитель не заехал за пассажирами! То что мне вернули деньги за билеты с Калуша до Львова ничего в вашем случае не решает, вы испортили мое время, я потеряла из-за вас кучу денег за билеты и такси. И девушка со службы поддержки Infobus кроме извинений никак вопрос не решила. Самый ужасный перевозчик в моей жизни, никогда в жизни не ездите с ними.
Book a bus ticket
1 Відгуки
Fast service, helpful staff and very good 100٪🌟quality. Thank you.
Detailed Ratings
Book a bus ticket
Fast service, helpful staff and very good 100٪🌟quality. Thank you.
Квиток на автобус
1 Відгуки
Жахливі враження. Їхали з Варшави. Нікому у жодному разі не раджу цього перевізника. Автобус старий і їде лише на молитвах пасажирів і чесному слові. Водій (один з двох) вимагав гроші за окремий пакет до валізи. І це при тому, що моя валіза найменшого розміру, а у білеті дозволено значно більшого розміру. Спочатку валізи і пакет поставив у багажник, а потім просто викинув пакет на землю. Мовляв не хочете платити - беріть в автобус. Та нема біди візьму, але цей автобус всередині і так мінімальний. Місця, які ти бронюєш не відповідають тим, які є у автобусі. Моє місце було на 2 поверсі, а опинилась я поруч з туалетом на першому і всю дорогу насолоджувалась дивовижними ароматами. Автобус що ззовні, що зсередини старий і брудний. З вікон дме. Деякі люди теж бронювали 2 поверх, а сиділи знизу і ще й розвернуті в інший бік від руху автобусу.Це найгірший досвід добирання з усіх можливих.
Перевізник: ATLASTRAVELBUS/AVTOTRANS /
ATLASTRAVELBUS/AVTOEKSPRES
Раджу всім і кожному оминати сотою дорогою!
Detailed Ratings
Квиток на автобус
Жахливі враження. Їхали з Варшави. Нікому у жодному разі не раджу цього перевізника. Автобус старий і їде лише на молитвах пасажирів і чесному слові. Водій (один з двох) вимагав гроші за окремий пакет до валізи. І це при тому, що моя валіза найменшого розміру, а у білеті дозволено значно більшого розміру. Спочатку валізи і пакет поставив у багажник, а потім просто викинув пакет на землю. Мовляв не хочете платити - беріть в автобус. Та нема біди візьму, але цей автобус всередині і так мінімальний. Місця, які ти бронюєш не відповідають тим, які є у автобусі. Моє місце було на 2 поверсі, а опинилась я поруч з туалетом на першому і всю дорогу насолоджувалась дивовижними ароматами. Автобус що ззовні, що зсередини старий і брудний. З вікон дме. Деякі люди теж бронювали 2 поверх, а сиділи знизу і ще й розвернуті в інший бік від руху автобусу.Це найгірший досвід добирання з усіх можливих.
Перевізник: ATLASTRAVELBUS/AVTOTRANS /
ATLASTRAVELBUS/AVTOEKSPRES
Раджу всім і кожному оминати сотою дорогою!
Buss ticket
1 Відгуки
Хочу похвалити оператора Владислава за відмінно виконану роботу!
Звернувся з проханням пошуку квитка для перевезення собачки з України в Польщу , Владислав сам знайшов перевізника, сам домовився з перевізником та вислав лінк на оплату квитків!
Дуже задоволені його роботою!
Detailed Ratings
Buss ticket
Хочу похвалити оператора Владислава за відмінно виконану роботу!
Звернувся з проханням пошуку квитка для перевезення собачки з України в Польщу , Владислав сам знайшов перевізника, сам домовився з перевізником та вислав лінк на оплату квитків!
Дуже задоволені його роботою!
їхав германія україна
1 Відгуки
Замовляв двічі білети. Перше замовлення квитків, на сайті проти рейсу не було вказано що при пересадці потрібно змінювати вокзал, як виявилося вокзали в різних кінцях міста Кракова. Коли я повернув білети, ТОВ мкт зесен транс повернув всю суму. Флікс букс польська з 2900 грн повернули тільки 800 грн. Оператор до якого я потрапив під час дзвінка відмовилася визнати помилку фірми(вони невказали проти рейсу що зміна вокзалу, хоча на сайті в них є такі позначки на інших рейсах) та неповернули кошти звичайні злодії. Коли замовив другий раз білети на інший рейс знову флікс букс польська відзначилася, водії при посадці не чіпляють бірки з позначками на сумки з багажем, а при висадці ходили і сварилися за те що неможу знайти свій вантаж в кучі, як в результаті не дали знайти свою сумку і поїхали, сумка залишилася в автобусі. Це не перевізник а рога і копита. Нікому не рекомендую до них звертатися. Обходьте стороною цих аферистів.
Detailed Ratings
їхав германія україна
Замовляв двічі білети. Перше замовлення квитків, на сайті проти рейсу не було вказано що при пересадці потрібно змінювати вокзал, як виявилося вокзали в різних кінцях міста Кракова. Коли я повернув білети, ТОВ мкт зесен транс повернув всю суму. Флікс букс польська з 2900 грн повернули тільки 800 грн. Оператор до якого я потрапив під час дзвінка відмовилася визнати помилку фірми(вони невказали проти рейсу що зміна вокзалу, хоча на сайті в них є такі позначки на інших рейсах) та неповернули кошти звичайні злодії. Коли замовив другий раз білети на інший рейс знову флікс букс польська відзначилася, водії при посадці не чіпляють бірки з позначками на сумки з багажем, а при висадці ходили і сварилися за те що неможу знайти свій вантаж в кучі, як в результаті не дали знайти свою сумку і поїхали, сумка залишилася в автобусі. Це не перевізник а рога і копита. Нікому не рекомендую до них звертатися. Обходьте стороною цих аферистів.
Відгук Горе-перевізник ТОВ ТУР ТРАНС Р
1 Відгуки
Дякую Infobus, чудовий сервіс.
Прошу звернути увагу на перевізника ТОВ ТУР ТРАНС-Р- це повний провал. Поїздка Варшава-Львів 05.04. 24
1.Автобус не приїхав до зазначеного місця відправлення.
2. Водії беруть п'яного пасажира , який агресивно себе поводить, матюкається й перепрошую - воняє на весь автобус. На скарги - бездіяльнсть, як від водіїв так і від перевізника.
3. Водій відволікався всю дорогу, розмовляючи з пасажиркою, що відволікало від керування та створювали небезпеку.
4.Хамство та неадекватна поведінка водіїв перевищило всі можливі рівні й здоровий глузд.
5. Водій не довозить до місця призначення, таким чином перевізник не виконав покладені на себе обов'язки .
Категорично не рекомендую перевізника.Всі факти зафіксовані ,є фото та відеофіксація, готується скарги у відповідні інстанції та позов до суду. Хто бажає приєднатись до скарг, прошу звернутись за номером +48501198456.
Detailed Ratings
Відгук Горе-перевізник ТОВ ТУР ТРАНС Р
Дякую Infobus, чудовий сервіс.
Прошу звернути увагу на перевізника ТОВ ТУР ТРАНС-Р- це повний провал. Поїздка Варшава-Львів 05.04. 24
1.Автобус не приїхав до зазначеного місця відправлення.
2. Водії беруть п'яного пасажира , який агресивно себе поводить, матюкається й перепрошую - воняє на весь автобус. На скарги - бездіяльнсть, як від водіїв так і від перевізника.
3. Водій відволікався всю дорогу, розмовляючи з пасажиркою, що відволікало від керування та створювали небезпеку.
4.Хамство та неадекватна поведінка водіїв перевищило всі можливі рівні й здоровий глузд.
5. Водій не довозить до місця призначення, таким чином перевізник не виконав покладені на себе обов'язки .
Категорично не рекомендую перевізника.Всі факти зафіксовані ,є фото та відеофіксація, готується скарги у відповідні інстанції та позов до суду. Хто бажає приєднатись до скарг, прошу звернутись за номером +48501198456.
Bus
1 Відгуки
З цією компанією НІКОЛИ БІЛЬШЕ! Купили квитки на рейс Київ - Харків о 15.00, за розкладом мали бути о 22 в Харкові, щоб встигнути до коменданської години. О 15 автобуса на платформі не було, почали телефонувати на всі вказані телефони, щоб дізнатись хоча б щось щодо рейсу: номер автобусу, де він знаходиться - звісно ніякої інформації нам заздалегідь надано не було, бігайте шукайте... хоча в умовах прописано, що якщо запізнилися, вас не чекають і гроші не повертають, а треба бути за 20 хвилин на посадці. Дозвонилися водієві, він говорить, я затримуюсь - міжнародний рейс (КОЛИ КУПУЄШ КВИТКИ НА САЙТІ НЕ ЗАЗНАЧЕНО, ЩО ЦЕ МІЖНАРОДНИЙ РЕЙС!, бачиш це лише по факту, коли придбав і отримав квиток). Водій обіцяв приїхати ближче до 18, замість 15! Звісно у Харків ми вже не встигали до комендантскої години. Почали телефонувати, просити повернути гроші, щоб поїхати іншим транспортом. І тут почалося - водій говорить, дзвонить туди, диспетчер - ми ваших грошей не бачили, Infobus - водій сказав, затримка невелика, він скоро буде. Прочекали годину, ніхто не з'явився, півтори - автобуса не було... На гарячій лінії - затримка невелика, нічого не знаємо( В кінці кінців , водій зателефонував, вибачився, говорить - Infobus не повинен був взагалі продавати вам квитки! Через день прийшла відповідь на запит щодо повернення коштів - не повернемо, затримка була невелика. Тобто ми поїхали, прочекавши півтори години, і ледве встигли до зачинення міста, якщо навіть водій приїхав би за дві години, ми б вже не встигли. Ага, ще цікавий момент, водій пропонував різні схеми - під'їдьте туди, сюди, що це взагалі за контора?! Якщо вам ці неповернені гроші принесуть щастя, буду дуже рада за вас. Але внесла вашу компанію в "чорний список". Читаю коментарі - такі ж ситуації... Пишіть пасажири, залишайте відгуки, щоб інші знали з ким мають справу.
Detailed Ratings
Bus
З цією компанією НІКОЛИ БІЛЬШЕ! Купили квитки на рейс Київ - Харків о 15.00, за розкладом мали бути о 22 в Харкові, щоб встигнути до коменданської години. О 15 автобуса на платформі не було, почали телефонувати на всі вказані телефони, щоб дізнатись хоча б щось щодо рейсу: номер автобусу, де він знаходиться - звісно ніякої інформації нам заздалегідь надано не було, бігайте шукайте... хоча в умовах прописано, що якщо запізнилися, вас не чекають і гроші не повертають, а треба бути за 20 хвилин на посадці. Дозвонилися водієві, він говорить, я затримуюсь - міжнародний рейс (КОЛИ КУПУЄШ КВИТКИ НА САЙТІ НЕ ЗАЗНАЧЕНО, ЩО ЦЕ МІЖНАРОДНИЙ РЕЙС!, бачиш це лише по факту, коли придбав і отримав квиток). Водій обіцяв приїхати ближче до 18, замість 15! Звісно у Харків ми вже не встигали до комендантскої години. Почали телефонувати, просити повернути гроші, щоб поїхати іншим транспортом. І тут почалося - водій говорить, дзвонить туди, диспетчер - ми ваших грошей не бачили, Infobus - водій сказав, затримка невелика, він скоро буде. Прочекали годину, ніхто не з'явився, півтори - автобуса не було... На гарячій лінії - затримка невелика, нічого не знаємо( В кінці кінців , водій зателефонував, вибачився, говорить - Infobus не повинен був взагалі продавати вам квитки! Через день прийшла відповідь на запит щодо повернення коштів - не повернемо, затримка була невелика. Тобто ми поїхали, прочекавши півтори години, і ледве встигли до зачинення міста, якщо навіть водій приїхав би за дві години, ми б вже не встигли. Ага, ще цікавий момент, водій пропонував різні схеми - під'їдьте туди, сюди, що це взагалі за контора?! Якщо вам ці неповернені гроші принесуть щастя, буду дуже рада за вас. Але внесла вашу компанію в "чорний список". Читаю коментарі - такі ж ситуації... Пишіть пасажири, залишайте відгуки, щоб інші знали з ким мають справу.
Найгірший перевізник!
3 Відгуки
Самий жахливий перевізник! Відправляла дитину рейсом Дніпро-Варшава, купувала квиток, ніякої інформації про пересадку там не вказано (дізналася, коли дитину привезли до Київа та сказали про посадку на інший атобус). В автобусі не працював WiFi і кондиціонер, хоча у квитку були заявлені ці послуги.
ОМИНАЙТЕ ЦЬОГО ПЕРЕВІЗНИКА СТОРОНОЮ!
Detailed Ratings
Найгірший перевізник!
Самий жахливий перевізник! Відправляла дитину рейсом Дніпро-Варшава, купувала квиток, ніякої інформації про пересадку там не вказано (дізналася, коли дитину привезли до Київа та сказали про посадку на інший атобус). В автобусі не працював WiFi і кондиціонер, хоча у квитку були заявлені ці послуги.
ОМИНАЙТЕ ЦЬОГО ПЕРЕВІЗНИКА СТОРОНОЮ!
Ticket
3 Відгуки
Пригоди почалися ще на автовокзалі в Одесі коли потрібно було пересадити жінку тому що подружня «начебто» пара дуже хотіла сидіти разом. Цей процес відбувався дуже емоційно! Ми дізнались що водій «КАПІТАН ЕТАВА КАРАБЛЯ» Після того як ми рушили виявилось що кави, чаю, води в автобусі немає, про вайфай можна не згадувати! Такого поняття не існує! Зупинятись будь де відмовлялись, бо ми спізнівались за розкладом, цікаво з яких причин якщо всі пасажири були вчасно! На митниці довелось влаштувати перший скандал адже нас відмовились випустити з автобусу, хоч самі водії вільно палили цигарки і пили каву на свіжому повітрі! Далі на прохання зупинитись бо їсти хочеться, в дорозі приблизно 20 годин - знов відмова! За перші місця виявляється потрібно платити! Цікаво скільки і кому?! На митниці з Туреччиною нас затримали так як потрібна була віза одній з пасажирок! Водії навіть не поцікавились що сталося, про допомогу навіть не має сенсу просити - мови вони не знають жодної крім хамської! Одна з пасажирок спізнювалась на літак, водії навіть не могли підказати де вийти по дорозі щоб пересісти на таксі! Жінка все ж таки за допомогою сина, який координував цю подію, вийшла і сподіваюсь встигла на літак, а от її валізи хлопці ЗАБУЛИ поставити в таксі! Це якись жах! Остання родзинка, в деяких пасажирів замість кінцевої точки призначення був вказаний не готель а вокзал … знов на нас нагримали та нахамили, висадили біля готелю ВСІХ і до побачення! Цікаво, за що ми заплатили?! За отракціон нечуваного хамства?!
Будь ласка, моє виховання не дозволяє виражати свої емоції, але можливо у Вашому керівництві знайдеться хтось, хто може вказати напрямок цьому КАПІТАНУ?! Корабль можете залишити , замініть будь ласка водіїв 🙏
Detailed Ratings
Ticket
Пригоди почалися ще на автовокзалі в Одесі коли потрібно було пересадити жінку тому що подружня «начебто» пара дуже хотіла сидіти разом. Цей процес відбувався дуже емоційно! Ми дізнались що водій «КАПІТАН ЕТАВА КАРАБЛЯ» Після того як ми рушили виявилось що кави, чаю, води в автобусі немає, про вайфай можна не згадувати! Такого поняття не існує! Зупинятись будь де відмовлялись, бо ми спізнівались за розкладом, цікаво з яких причин якщо всі пасажири були вчасно! На митниці довелось влаштувати перший скандал адже нас відмовились випустити з автобусу, хоч самі водії вільно палили цигарки і пили каву на свіжому повітрі! Далі на прохання зупинитись бо їсти хочеться, в дорозі приблизно 20 годин - знов відмова! За перші місця виявляється потрібно платити! Цікаво скільки і кому?! На митниці з Туреччиною нас затримали так як потрібна була віза одній з пасажирок! Водії навіть не поцікавились що сталося, про допомогу навіть не має сенсу просити - мови вони не знають жодної крім хамської! Одна з пасажирок спізнювалась на літак, водії навіть не могли підказати де вийти по дорозі щоб пересісти на таксі! Жінка все ж таки за допомогою сина, який координував цю подію, вийшла і сподіваюсь встигла на літак, а от її валізи хлопці ЗАБУЛИ поставити в таксі! Це якись жах! Остання родзинка, в деяких пасажирів замість кінцевої точки призначення був вказаний не готель а вокзал … знов на нас нагримали та нахамили, висадили біля готелю ВСІХ і до побачення! Цікаво, за що ми заплатили?! За отракціон нечуваного хамства?!
Будь ласка, моє виховання не дозволяє виражати свої емоції, але можливо у Вашому керівництві знайдеться хтось, хто може вказати напрямок цьому КАПІТАНУ?! Корабль можете залишити , замініть будь ласка водіїв 🙏
Bus tickets via Infobus through Omiocom
86 Відгуки
Якщо так вийде, що треба буде відмінити поїздку, гроші Вам не повернуть. Будуть казати що, це не ми це перевізник, або інший оператор не дає можливості. Кнопка для скасування квитків деактивована.
Рекомендація для пасажирів. Звертайтесь в банк з якого оплачували квитки і оскаржуйте, за не надану послугу.
Detailed Ratings
Bus tickets via Infobus through Omiocom
Якщо так вийде, що треба буде відмінити поїздку, гроші Вам не повернуть. Будуть казати що, це не ми це перевізник, або інший оператор не дає можливості. Кнопка для скасування квитків деактивована.
Рекомендація для пасажирів. Звертайтесь в банк з якого оплачували квитки і оскаржуйте, за не надану послугу.
Квиток
23 Відгуки
Жахливо. Спізнився пвтобус на 10 годин до пункту призначення через свої пакунки, що незаконно намагався провести водій. Водії нічого не пояснюють. Двічи перетинали кордон, навіть тричі: виїзд з України, в'їзд до Польщі, виїзд з обох кордонів і знов в'їзд. Усю ночь таскали валізи. Тричі пересідали з автобуса на автобус. В кінці по одному розвозили всіх пасажирів по всьому воєвудстві. Через безвідповілальність цієї організації люди не потрапили до своєї роботи в той день. Тиждень доведеться ще чекати, десь жити. Ніколи не купувала раніше і купувати не буду у того Стецик Т.В. Зробіть щось з ним. Водії не спілкуються, не відповідають на питання.
Найгірша поїздка, однозначно. Не варте однієї десятої сплачених коштів. НІКОЛИ НЕ ЇДЬТЕ З НИМИ.
Detailed Ratings
Квиток
Жахливо. Спізнився пвтобус на 10 годин до пункту призначення через свої пакунки, що незаконно намагався провести водій. Водії нічого не пояснюють. Двічи перетинали кордон, навіть тричі: виїзд з України, в'їзд до Польщі, виїзд з обох кордонів і знов в'їзд. Усю ночь таскали валізи. Тричі пересідали з автобуса на автобус. В кінці по одному розвозили всіх пасажирів по всьому воєвудстві. Через безвідповілальність цієї організації люди не потрапили до своєї роботи в той день. Тиждень доведеться ще чекати, десь жити. Ніколи не купувала раніше і купувати не буду у того Стецик Т.В. Зробіть щось з ним. Водії не спілкуються, не відповідають на питання.
Найгірша поїздка, однозначно. Не варте однієї десятої сплачених коштів. НІКОЛИ НЕ ЇДЬТЕ З НИМИ.
Infobus
23 Відгуки
Поверталась з Кишиніва у Львів. Замість комфортного автобуса молдавани пригнали три бусика, які важко назвати автобусами міжнародного перевезення. Маленькі, тісні бусики, де не опускаються спинки, де обмаль місця і для багажу, а ще молдавани брати стоячих пасажирів. Ще той сервіс. У Чернівцях була пересадка на Львів. Приїхала старезна сетра, була рада, що мені не далеко їхати, а це теж було міжнародне перевезення. Одна жінка була дуже обурена, їй їхати у цій рухляді, багато годин. Автобус старий, брудний, така собі розвалюха. Звернулась в infobus, що вони взаємодіють з поганими перевізниками і це їх відповідальність. на що отримала відповідь, що вони не відповідають за перевізників, тобто якщо вам наступного разу запропонують старий автобус ЛАЗ, то це норм. ЦЕ потрібно враховувати клієнтами. Жодних гарантій комфортного перевезення. ЖОДНИХ, Дуже не задоволена. Не рекомендую їх, бо якщо ви надаєте послугу, то і відповідаєте за її якість.
Detailed Ratings
Infobus
Поверталась з Кишиніва у Львів. Замість комфортного автобуса молдавани пригнали три бусика, які важко назвати автобусами міжнародного перевезення. Маленькі, тісні бусики, де не опускаються спинки, де обмаль місця і для багажу, а ще молдавани брати стоячих пасажирів. Ще той сервіс. У Чернівцях була пересадка на Львів. Приїхала старезна сетра, була рада, що мені не далеко їхати, а це теж було міжнародне перевезення. Одна жінка була дуже обурена, їй їхати у цій рухляді, багато годин. Автобус старий, брудний, така собі розвалюха. Звернулась в infobus, що вони взаємодіють з поганими перевізниками і це їх відповідальність. на що отримала відповідь, що вони не відповідають за перевізників, тобто якщо вам наступного разу запропонують старий автобус ЛАЗ, то це норм. ЦЕ потрібно враховувати клієнтами. Жодних гарантій комфортного перевезення. ЖОДНИХ, Дуже не задоволена. Не рекомендую їх, бо якщо ви надаєте послугу, то і відповідаєте за її якість.
про Infobus
Компанія Infobus - багатофункціональна компанія, що працює у напрямку пасажирських перевезень. Заснована у далекому 1999 році досьогодні активно розвивається впроваджуючи найновіші технології у сферу перевезень пасажирів автобусами, поїздами та літаками.
Про компанію
На базі власної розробки, систем BusSystem, компанія Infobus реалізує квитки на сотні різних перевізників через власну та інтегровану агентську мережу з багатомільйонним річним обігом.
Сайт компанії спеціалізується на продажі квитків на різні види транспорту у всіх напрямках по Україні та закордон. У списку сайту 12 країн Європи.
Цікавинкою сайту є акційні спеціальні пропозиції перевезення за приємними цінами.
Компанія також створила бонусну програму. Придбавши квиток ви отримаєте віртуальний бонус. Бонуси можна накопичувати та використати при покупці наступного квитка.
Infobus запустили й мобільний додаток для зручності, швидкого доступу та простоти замовлення квитків із смартфону.
Послуги
Придбати та оплатити квитки на автобус, поїзд чи літак, можна величезною кількістю варіантів. Безготівково за допомогою кредитних карт або дебетових карт Visa, Visa Electron, Maestro і MasterCard, або через PayPal, PayU.
Готівкою оплачуйте у терміналах ПриватБанку та EasyPay, або на рахунок банку «УКРСИББАНК».
Ви можете завітати в український офіс компанії за адресою м. Львів, вул.Чернівецька, 9 та придбати квитки у менеджерів компанії. Також офіси компанії знаходяться й у інших країнах. Офіс у Празі знаходиться за адресою вул. Na Florenci 23, а у Варшаві представництво знайдете на вулиці Chrzanowskiego 2 lok. 113, 04-381.
Infobus співпрацює не лише з клієнтами-пасажирами, які купують квитки, а й дає можливість самим перевізникам підключитись до системи BusSystem.
BusSystem - online автоматизована система резервування та продажу квитків повного циклу для транспортних підприємств будь-якого масштабу. Функціонал системи включає і підтримує всі сучасні інтернет технології і включає:
- повне незалежне та оперативне управління рейсами,
- можливість обслуговування регулярних, чартерних, сезонних маршрутів
- настройка ціноутворення і розподілу прибутків серед учасників системи,
- унікальні алгоритми і можливості по управлінню тарифами,
- можливість повноцінно надати дані про транспортний засіб і рівні комфорту: інтерактивні плани, фото, опис додаткових послуг
- реалізованний продаж електронних квитків, SMS або QR квитків, прийом грошових коштів у будь-якій валюті за допомогою всіх відомих платіжних шлюзів, мультивалютна система з регулярним оновленням курсів і коригуванням на прийом і продаж та інше.
Окрім продажу квитків компанія надає послуги:
- переказ коштів у 37 країн світу з клієнтського центру в Празі
- продаж екскурсій та туристичних послуг по Чехії, Європі та всьому світу
- послуги перекладу документів
- пересилання та зберігання багажу
- партнерство із страховими компаніями
- оформлення довідок про відсутність судимості та їх доставка до замовника
Зв’язатись з компанією можна
вул.Na Florenci 35 Praha 1
телефон CZE+420 246 093 242
Написати повідомлення на електронну скриньку info@Infobus.eu
Відгук
Мали можливість купувати квитки через систему Infobus, тоді напишіть про ваш досвід оплати, зручність сайту та саму поїздку. Можливо ви перевізник і хочете написати про зручність роботи та прихід клієнтів через сайт, тоді вам теж до нас! Дякуємо за ваш відгук!
🌟 Як Infobus сяяв для вас?
Контактна інформація
Na Florenci 23, Prague Czech Republic 110 00
Prague
Czech Republic
Категорії Infobus
Інші також шукали
Статистика Сторінки
Останнє оновлення: 25 серпня 2025 р.
Comments
Дайте відповідь першими!