Всі відгуки Olesia

  • Review про: Infobus

  • Замовленя

    Сервіс

    Ціна

    Доставка

    Куплю тут ще раз
    Загальне

    Bus

    З цією компанією НІКОЛИ БІЛЬШЕ! Купили квитки на рейс Київ - Харків о 15.00, за розкладом мали бути о 22 в Харкові, щоб встигнути до коменданської години. О 15 автобуса на платформі не було, почали телефонувати на всі вказані телефони, щоб дізнатись хоча б щось щодо рейсу: номер автобусу, де він знаходиться - звісно ніякої інформації нам заздалегідь надано не було, бігайте шукайте... хоча в умовах прописано, що якщо запізнилися, вас не чекають і гроші не повертають, а треба бути за 20 хвилин на посадці. Дозвонилися водієві, він говорить, я затримуюсь - міжнародний рейс (КОЛИ КУПУЄШ КВИТКИ НА САЙТІ НЕ ЗАЗНАЧЕНО, ЩО ЦЕ МІЖНАРОДНИЙ РЕЙС!, бачиш це лише по факту, коли придбав і отримав квиток). Водій обіцяв приїхати ближче до 18, замість 15! Звісно у Харків ми вже не встигали до комендантскої години. Почали телефонувати, просити повернути гроші, щоб поїхати іншим транспортом. І тут почалося - водій говорить, дзвонить туди, диспетчер - ми ваших грошей не бачили, Infobus - водій сказав, затримка невелика, він скоро буде. Прочекали годину, ніхто не з'явився, півтори - автобуса не було... На гарячій лінії - затримка невелика, нічого не знаємо( В кінці кінців , водій зателефонував, вибачився, говорить - Infobus не повинен був взагалі продавати вам квитки! Через день прийшла відповідь на запит щодо повернення коштів - не повернемо, затримка була невелика. Тобто ми поїхали, прочекавши півтори години, і ледве встигли до зачинення міста, якщо навіть водій приїхав би за дві години, ми б вже не встигли. Ага, ще цікавий момент, водій пропонував різні схеми - під'їдьте туди, сюди, що це взагалі за контора?! Якщо вам ці неповернені гроші принесуть щастя, буду дуже рада за вас. Але внесла вашу компанію в "чорний список". Читаю коментарі - такі ж ситуації... Пишіть пасажири, залишайте відгуки, щоб інші знали з ким мають справу.

    Добрий день, Олеся!
    В першу чергу хотіли б вибачитися за затримку з рішенням і неможливість виправити ситуацію миттєво.
    Ми дуже вдячні за ваш відгук та звернення уваги на дану ситуацію.
    На жаль, трапляються ситуації, коли інформацію про зміну часу відправлення ми отримуємо не від перевізника, а від наших клієнтів.
    Після вашого звернення ми зв'язалися з перевізником щодо вашого рейсу і він відповів, що автобус йшов з затримкою через великі черги на кордоні. Назва рейсу Свіноуйсте АС-Маріуполь АВ, була зазначена у маршруті перевізника, ще до моменту покупки квитка. Також, згідно слів перевізника, з пасажиром підтримувався зв'язок і було запропоновано очікувати. Проте пасажир відмовився від запропонованого варіанта і вирішив самостійно добиратись до місця призначення. При нашому зверненні щодо повернення коштів, на жаль, від перевізника отримали відмову, що ґрунтується на вищевказаних причинах.
    У вашому випадку ми прийняли рішення, відшкодувати вартість квитків оскільки цінуємо вашу довіру та співпрацю. Грошові кошти будуть повернуті на картку, з якої здійснювалася оплата.
    Також від імені компанії за недобросовісне ставлення партнера до взятих на себе зобов’язань, які спричинили вам стільки незручностей, на вашу бонусну карту клієнта ми нарахували додаткову знижку, яку ви можете використати при покупці квитків будь-якого напрямку чи перевізника.
    Бажаємо вам виключно позитивних вражень від майбутніх поїздок.
    Будемо раді бачити вас нашим клієнтом надалі!
    З повагою, ваш INFOBUS.