Всі відгуки Natalia

  • Review про: Infobus

  • Замовленя

    Сервіс

    Ціна

    Доставка

    Куплю тут ще раз
    Загальне

    Найгірший перевізник!

    Самий жахливий перевізник! Відправляла дитину рейсом Дніпро-Варшава, купувала квиток, ніякої інформації про пересадку там не вказано (дізналася, коли дитину привезли до Київа та сказали про посадку на інший атобус). В автобусі не працював WiFi і кондиціонер, хоча у квитку були заявлені ці послуги.
    ОМИНАЙТЕ ЦЬОГО ПЕРЕВІЗНИКА СТОРОНОЮ!

    Добрий день, Наталія.
    Дякуємо вам, що повідомляєте про такі випадки.
    Для того, щоб ми могли перевірити ситуацію, просимо вказати номер вашого замовлення або квитка купленого у нас.
    Заздалегідь дякуємо за відповідь!
    З повагою, INFOBUS!


  • Review про: Infobus

  • Замовленя

    Сервіс

    Ціна

    Доставка

    Куплю тут ще раз
    Загальне

    Ticket

    Пригоди почалися ще на автовокзалі в Одесі коли потрібно було пересадити жінку тому що подружня «начебто» пара дуже хотіла сидіти разом. Цей процес відбувався дуже емоційно! Ми дізнались що водій «КАПІТАН ЕТАВА КАРАБЛЯ» Після того як ми рушили виявилось що кави, чаю, води в автобусі немає, про вайфай можна не згадувати! Такого поняття не існує! Зупинятись будь де відмовлялись, бо ми спізнівались за розкладом, цікаво з яких причин якщо всі пасажири були вчасно! На митниці довелось влаштувати перший скандал адже нас відмовились випустити з автобусу, хоч самі водії вільно палили цигарки і пили каву на свіжому повітрі! Далі на прохання зупинитись бо їсти хочеться, в дорозі приблизно 20 годин - знов відмова! За перші місця виявляється потрібно платити! Цікаво скільки і кому?! На митниці з Туреччиною нас затримали так як потрібна була віза одній з пасажирок! Водії навіть не поцікавились що сталося, про допомогу навіть не має сенсу просити - мови вони не знають жодної крім хамської! Одна з пасажирок спізнювалась на літак, водії навіть не могли підказати де вийти по дорозі щоб пересісти на таксі! Жінка все ж таки за допомогою сина, який координував цю подію, вийшла і сподіваюсь встигла на літак, а от її валізи хлопці ЗАБУЛИ поставити в таксі! Це якись жах! Остання родзинка, в деяких пасажирів замість кінцевої точки призначення був вказаний не готель а вокзал … знов на нас нагримали та нахамили, висадили біля готелю ВСІХ і до побачення! Цікаво, за що ми заплатили?! За отракціон нечуваного хамства?!
    Будь ласка, моє виховання не дозволяє виражати свої емоції, але можливо у Вашому керівництві знайдеться хтось, хто може вказати напрямок цьому КАПІТАНУ?! Корабль можете залишити , замініть будь ласка водіїв 🙏

    Natalia, добрий день.
    Дякуємо за Ваш коментар.
    Наша компанія INFOBUS - є сервісом з продажу квитків на різні напрямки, ми не є перевізником та не маємо своїх автобусів. Ми будемо вдячні, якщо Ви залишите відгук про нас (зручність придбання квитка, зрозумілість інтерфейсу сайту/додатку тощо).
    Ваш відгук стосується роботи компанії-перевізника та їх водіїв. Просимо вказати номер квитка, який Ви купили на нашому сайті та ми посприяємо в нарахуванні Вам компенсації за понесені незручності.
    З повагою, INFOBUS!