Управління відгуками

Наші користувачі часто отримують електронні листи про повідомлені відгуки. Не хвилюйтеся! Ці питання часто вирішуються швидко, і іноді через прості помилки.

Автоматизовані системи обробляють масово створений, шкідливий контент, але ми також надаємо користувачам можливість повідомляти та реагувати на скарги, захищати свої відгуки та думки.

Чому вашу думку було повідомлено?

Відгук цінує прозорість та чесність. Користувачі можуть оцінювати, голосувати та повідомляти коментарі, які не відповідають нашій політиці контенту. Наша команда оцінює всі скарги, часто через неналежну мову або різкі вирази, що може вимагати редагування вашого відгуку для затвердження.

Серйозні порушення, як-от:

  • Спам
  • Неперевірений контент, створений ШІ
  • Спроби вплинути на рішення аудиторії

Це може призвести до призупинення облікового запису та видалення відгуку.

Що робити, якщо ваш відгук було повідомлено?

Якщо ваш відгук було повідомлено, ви отримаєте електронний лист з причиною та подальшими діями. Ви можете оскаржити рішення, якщо вважаєте його несправедливим. Можливі результати включають:

  1. Відхилити скаргу - Немає вагомих аргументів для видалення.
  2. Додаткове розслідування - Запит додаткової інформації.
  3. Видалення відгуку - Знайдено явні причини для видалення.

Часті запитання

Хто може повідомити мій відгук?

Як користувачі, так і власники компаній можуть повідомляти коментарі. Розгляньте вплив ваших слів, особливо коли описуєте негативний досвід.

Чи відрізняється процес розгляду, якщо мене повідомив користувач або компанія?

Ні, всі повідомлення розглядаються однаково, забезпечуючи справедливість як для користувачів, так і для компаній.

Що відбувається, якщо користувач або компанія зловживає функцією повідомлення?

Повторно відхилені повідомлення або спроби дефамації можуть призвести до санкцій, включаючи призупинення облікового запису.