Yakaboo - Загальний рейтинг на основі 4 відгуків
Вибрані Відгуки
Відгуки (4)
No reviews yet!
Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.
Магазин - треш, служба підтримки - треш
Шановне панство,
Я не звикла писати негативні відгуки, але нині в мене так горить, що я напишу його всюди, де тільки зможу.
Сайт yakaboo.ua мене розчаровує все більше з кожною хвилиною.
Почалось все з того, що я хотіла замовити книгу, і не знайшла в графі міст відправки свого міста (хоча, альо, компанія розсилає книги по новій пошті, в моєму місті їх ТРИ). Я забила на це і замовила книгу в іншому місці, привіт компанія яка на такій простій дурниці втрачає гроші і одразу довіру своїх нових покупців.
І якби не магічне чудо сертифікату, який мені подарували, не зв'язало мене з цією компанією, я би до вас ніколи в житті не повернулась. А доречі, привіт мінус один клієнт компанії, який постійно купляє книги, треба порахувати - скільки ще потенційний грошей ви б втратили?
З сертифікатом все стало ще веселіше. Він надав мені 500 гривень бонусів, на які я збиралась замовити сертифікат у подарунок своїй подрузі. Один раз мене пропустило до сторінки оплати (1 грн списання), але я помітила помилку, і вернулась назад. Бонусні кошти на рахунок, слава богу, повернулись. Але - ха-ха - їх тепер не можна використати. Просто натискаєш на кнопку використати бонус, сторінка видає прогрузку і просто нічого не відбувається, повна сума залишається на місці.
Я пішла в підтримку навіть з ВІДЕО, де я відкрила КОНСОЛЬ, в якій світилась помилка п'ятсота - server error (багато людей одразу відправляє скрін консолі?). І тут почались танці зі службою підтримки) Доречі, служба підтримки відповідає раз в 1-2 години. Ми спілкувались півдня (хоча про що спілкуватись, ясніше пояснень просто не знайти), в мене почали питати чи я використовую бонуси або кешбек (а, внутрішньої адмінки у них нема, щоб подивитись на мій акаунт, виходить?), і як результат, мені порадили очистити кеш.
Звісно, нічого не допомогло, і помилка все ще з'являлась. Але сертифікат мені вже був потрібен тут і зараз (я не думала, що я буду півдня спілкуватись з підтримкою), і я купила його за свої таки гроші.
Думаю, окей, бонусні гроші залишились, куплю собі книгу. Дійсно, я ж забула, що мого міста нема в містах відправки) Тіпа трать бонусні кошти, а потів їдь в Київ забирати посилку)
Я не розумію, як так себе поводить сайт однієї з найбільших книгарень України.
А ще більше я не розумію організацію роботи служби підтримки. Відповідати з затримкою в одну-дві години - це треш. Хороша підтримка тримає SLA в дві хвилини, особливо коли це ОДНА З НАЙБІЛЬШИХ КНИГАРЕНЬ УКРАЇНИ, і ще і перед новорічними святами.
Коли залишаєш відгук у них на сайті, він не з'являється, а проходить "модерацію" (я ж думаю, чому всі такі відгуки хороші?). Впевнена, що він так і не з'явиться)
Сподіваюсь, це дійде до вашого менеджменту, і менеджеру сапорту стане як мінімум стидно за організацію роботи команди перед новорічними святами.
А ще сподіваюсь, що я якось використаю свої бонуси і більше ніколи в житті не повернусь на якабу.Книги
Скарга на обслуговування.
І обдурення операторами мене.
Час затримки 2 дні.
Оплатили книжки 8.06 в 17:57 і я передзвонила, щоб устоточнити замовлення, пепеговоривши з опепатором зрозуміла, що по Києву не зручно мені буде отримати замовленя, я поміняла адпесу відправки, на що мене попередили, що відправка буде 2 дні, так дали зрозуміти, що в дорозі 2 дні, тобто має прийти до мене 10-го числа.
Хоча,
Доставка по новій пошті 1 день, зазвичай з Києва.
Вчора вже 10.06
Шукаю свою посилку на н.п. для отримання, або де в дорозі аона є, а раптом виявляється, що посилка іще навіть не відправлена на мою адресу!
Я сказала, щоб дали контакти, куди можна звернутися поскаржитися, бо це мій час, на який розраховую, на кошти, і час для отримання.
Хотіла взгалі з таким обслуговуванням, і обдуренням, брехнею, відмовитись від посилки.
Кошти не повертають.
Дзвонила операторам, і в розмові, коли я з'ясовувала, чому немає досі посилки. То мені відмовила оператор, ніби попередила, що посилка буде відправлена через 2 дні, і каже, що прослухала усі розмови з операторами, то це має бути тільки відправка, і що мені казала це.
Коли я попросила запис розмови, доказ того, що вона говррила, то мені сказала оператор, що запитає в керівництва, так мені перший запис із моїм замовленням не надіслали.
Прикро
Тобто посилка собі лижить, і чекає 2 дні, а потім іде на відправку.
11.06.Книжки
Замовляла книжки 13 січня на 1000 грн. Оплатила все на картку. Сьогодні 19 січня, книжки я так і не отримала, на телефоні дзвінки ніхто не відповідає, вибиває постійно «абонент зайнятий». Не рекомендую! Цікаво, як давно вони почали займатись шахрайством?!
Дуже хороший сервіс
Замовляю уже не вперше. Дуже подобається сервіс та швидкість доставки. І книги можна обрати на будь-який смак. Рекомендую однозначно