Yakaboo - Загальний рейтинг на основі 4 відгуків

25% Куплю тут ще раз




Вибрані Відгуки

Nairelevantnіshy pozityvnyi vidguk

  2020-06-20
Дуже хороший сервіс
Замовляю уже не вперше. Дуже подобається сервіс та швидкість доставки. І книги можна обрати на бу...Читати далі
Сніжана

Nairelevantnіshy negativnyi vidguk

  2023-12-23
Магазин - треш, служба підтрим
Шановне панство, Я не звикла писати негативні відгуки, але нині в мене так горить, що я напишу й...Читати далі
Anastasiia

Відгуки (4)

  (1)

 (0)

  (0)

  (1)

  (2)

  • No reviews yet!

    Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.

  • Замовленя

    Сервіс

    Ціна

    Доставка

    Куплю тут ще раз
    Загальне

    Магазин - треш, служба підтримки - треш

    Шановне панство,
    Я не звикла писати негативні відгуки, але нині в мене так горить, що я напишу його всюди, де тільки зможу. 
    Сайт yakaboo.ua мене розчаровує все більше з кожною хвилиною.
    Почалось все з того, що я хотіла замовити книгу, і не знайшла в графі міст відправки свого міста (хоча, альо, компанія розсилає книги по новій пошті, в моєму місті їх ТРИ). Я забила на це і замовила книгу в іншому місці, привіт компанія яка на такій простій дурниці втрачає гроші і одразу довіру своїх нових покупців. 
    І якби не магічне чудо сертифікату, який мені подарували, не зв'язало мене з цією компанією, я би до вас ніколи в житті не повернулась. А доречі, привіт мінус один клієнт компанії, який постійно купляє книги, треба порахувати - скільки ще потенційний грошей ви б втратили?
    З сертифікатом все стало ще веселіше. Він надав мені 500 гривень бонусів, на які я збиралась замовити сертифікат у подарунок своїй подрузі. Один раз мене пропустило до сторінки оплати (1 грн списання), але я помітила помилку, і вернулась назад. Бонусні кошти на рахунок, слава богу, повернулись. Але - ха-ха - їх тепер не можна використати. Просто натискаєш на кнопку використати бонус, сторінка видає прогрузку і просто нічого не відбувається, повна сума залишається на місці. 
    Я пішла в підтримку навіть з ВІДЕО, де я відкрила КОНСОЛЬ, в якій світилась помилка п'ятсота - server error (багато людей одразу відправляє скрін консолі?). І тут почались танці зі службою підтримки) Доречі, служба підтримки відповідає раз в 1-2 години. Ми спілкувались півдня (хоча про що спілкуватись, ясніше пояснень просто не знайти), в мене почали питати чи я використовую бонуси або кешбек (а, внутрішньої адмінки у них нема, щоб подивитись на мій акаунт, виходить?), і як результат, мені порадили очистити кеш. 
    Звісно, нічого не допомогло, і помилка все ще з'являлась. Але сертифікат мені вже був потрібен тут і зараз (я не думала, що я буду півдня спілкуватись з підтримкою), і я купила його за свої таки гроші. 
    Думаю, окей, бонусні гроші залишились, куплю собі книгу. Дійсно, я ж забула, що мого міста нема в містах відправки) Тіпа трать бонусні кошти, а потів їдь в Київ забирати посилку)
    Я не розумію, як так себе поводить сайт однієї з найбільших книгарень України.
    А ще більше я не розумію організацію роботи служби підтримки. Відповідати з затримкою в одну-дві години - це треш. Хороша підтримка тримає SLA в дві хвилини, особливо коли це ОДНА З НАЙБІЛЬШИХ КНИГАРЕНЬ УКРАЇНИ, і ще і перед новорічними святами. 
    Коли залишаєш відгук у них на сайті, він не з'являється, а проходить "модерацію" (я ж думаю, чому всі такі відгуки хороші?). Впевнена, що він так і не з'явиться)
    Сподіваюсь, це дійде до вашого менеджменту, і менеджеру сапорту стане як мінімум стидно за організацію роботи команди перед новорічними святами.
    А ще сподіваюсь, що я якось використаю свої бонуси і більше ніколи в житті не повернусь на якабу. 


  • Замовленя

    Сервіс

    Ціна

    Доставка

    Куплю тут ще раз
    Загальне

    Книги

    Скарга на обслуговування.

    І обдурення операторами мене.
    Час затримки 2 дні.

    Оплатили книжки 8.06 в 17:57 і я передзвонила, щоб устоточнити замовлення, пепеговоривши з опепатором зрозуміла, що по Києву не зручно мені буде отримати замовленя, я поміняла адпесу відправки, на що мене попередили, що відправка буде 2 дні, так дали зрозуміти, що в дорозі 2 дні, тобто має прийти до мене 10-го числа.
    Хоча,
    Доставка по новій пошті 1 день, зазвичай з Києва.
    Вчора вже 10.06
    Шукаю свою посилку на н.п. для отримання, або де в дорозі аона є, а раптом виявляється, що посилка іще навіть не відправлена на мою адресу!

    Я сказала, щоб дали контакти, куди можна звернутися поскаржитися, бо це мій час, на який розраховую, на кошти, і час для отримання.

    Хотіла взгалі з таким обслуговуванням, і обдуренням, брехнею, відмовитись від посилки.

    Кошти не повертають.
    Дзвонила операторам, і в розмові, коли я з'ясовувала, чому немає досі посилки. То мені відмовила оператор, ніби попередила, що посилка буде відправлена через 2 дні, і каже, що прослухала усі розмови з операторами, то це має бути тільки відправка, і що мені казала це.
    Коли я попросила запис розмови, доказ того, що вона говррила, то мені сказала оператор, що запитає в керівництва, так мені перший запис із моїм замовленням не надіслали.
    Прикро
    Тобто посилка собі лижить, і чекає 2 дні, а потім іде на відправку.
    11.06.


  • Замовленя

    Сервіс

    Ціна

    Доставка

    Куплю тут ще раз
    Загальне

    Книжки

    Замовляла книжки 13 січня на 1000 грн. Оплатила все на картку. Сьогодні 19 січня, книжки я так і не отримала, на телефоні дзвінки ніхто не відповідає, вибиває постійно «абонент зайнятий». Не рекомендую! Цікаво, як давно вони почали займатись шахрайством?!


  • Замовленя

    Сервіс

    Ціна

    Доставка

    Куплю тут ще раз
    Загальне

    Дуже хороший сервіс

    Замовляю уже не вперше. Дуже подобається сервіс та швидкість доставки. І книги можна обрати на будь-який смак. Рекомендую однозначно