Compensair0 Відгуки
Вибрані Відгуки
Відгуки (0)
No reviews yet!
Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.
про Compensair
Про компанію
Compensair - сервіс з допомогою, якого багато пасажирів авіакомпаній, які затримали чи перенесли свої рейси без попередження для своїх пасажирів, матимуть право отримати компенсацію за незручності. Ви можете поділитися інформацією про цю компанію з іншими користувачами! Хто купує авіаквитки за європейськими напрямками, має можливістю отримати до 600 євро за проблеми з їх рейсом. Хоч це звісно не змінить обставин в, яких можливо опинилися ви або ваші знайомі проте грошова винагорода досить суттєво вплине на ваш настрій.
Сервіс
Compensair надає вам можливість отримати фінансову компенсацію у разі:
- затримки вашого рейсу; його скасуванню;
- відмові вам у посадці; або пропущенню вашої посадки з вини самої авіакомпанії.
Кожен пасажир, що потрапив у таку не приємну ситуацію має право отримати від € 250 до € 600 за проблеми:
- з будь-яким рейсом європейської або турецької авіакомпанії;
- з рейсами будь-яких авіакомпаній з аеропортом вильоту всередині ЄС / Туреччині.
При цьому важливо, щоб проблеми з рейсом були викликані надзвичайними обставинами такими, як загроза теракту, страйк або погані погодні умови. Використати такі послуги має право кожен пасажир, незалежно від походження, громадянства або соціального становища. Це означає, що право на компенсацію має навіть той хто не є громадянином ЄС або Туреччини. Компаніє повністтю бере на себе відповідальність за усі приготування. Клієнту необхідно підписати форму згоди на представлення інтересів, а також надати інформацію про рейс та номер квитка.
Далі фахівці проведуть детальний аналіз ситуації, складуть первинну претензію і будуть вести «юридичний діалог» з авіакомпанією, домагаючись виплати. Про всі важливі етапи клієнт інформується по електронній пошті і в особистому кабінеті, де завжди можна подивитися актуальний статус за заявкою. У разі успіху пасажиру виплачують 75% від отриманої компенсації. Решта 25% - комісія Compensair.
У разі неуспіху пасажир не несе ніяких витрат і інших витрат, так як комісія утримується тільки за фактом отримання компенсації. В середньому подача претензії відбувається протягом 3-4 днів з моменту звернення клієнта. Вам не потрібно чекати результати розгляду, що вимагає до 8 тижнів, у випадку з досудовим розглядом, і до 20 тижнів, якщо претензія вирішується через суд.
Головне завдання компанії - зробити процедуру звернення за компенсацією настільки простою і без проблемною, наскільки це можливо. Такий відповідальний підхід представників компанії і небайдужість їх до проблем інших людей, викликає довіру у багатьох мільйонів клієнтів.
Відгук
Можливо ви один із них? Тоді, заохочуємо вас поділитися власним досвідом про користування послугами компанії Compensair. Розкажіть свою особливу ситуацію в, якій ви потребували допомоги від цієї компанії. Чи вдалося отримати відшкодування від авіакомпанії? Як вдалося вирішити цю проблему? На чию користь? Чи звернулася б ви, ще раз повторно до цієї компанії в разі потреби? Чи порадите використовуйте її послуги своїм знайомим, родичам і друзям? Ми будемо вдячні, якщо ви розповісте цю інформацію залишивши свій коментар в полі для коментарів! Завчасно дякуємо за докладені зусилля з вашого боку!
Бонус!
📊 Як Compensair сяяв для вас?
Контактна інформація
Категорії Compensair
Статистика Сторінки
Seite online seit: 22 травня 2019 р.
Letzte aktualisierung: 29 листопада 2024 р.