Всі відгуки Viktoria

  • Review про: Englishdom

  • Замовленя

    Сервіс

    Ціна

    Доставка

    Куплю тут ще раз
    Загальне

    5 занять з локальним вчителем

    Вітаю, мій відгук на жаль не буде позитивним, оскільки моє перше заняття в ED так і не відбулось. Не знаю чи мені так пощастило, чи так працює ця "компанія", але від самого початку були якісь незрозумілі проблеми ще підчас призначення безкоштовного пробного заняття. Читаючи усі ті хороші відгуки і дивлячись на оцінку 9,7 з 10, не зовсім розумію у чому річ... Почну з того, що моє пробне заняття 3 рази було призначене не на ту годину, про яку я просила і коли воно все-таки відбулось, то почалось воно на годину раніше ніж мало б. Мені здається всі розуміють що означає "за київським часом", але мабуть не все так легко як мені здавалось. Ок. Пробне заняття відбулось і мені призначити вчителя згідно з моїми побажаннями. Тільки от на жаль, Інесса з Казахстану так і не з'явилась в назначений час, ні годиною раніше, ні пізніше. Вона не відповідала на мої повідомлення в чаті і я не отримала жодної інформації про те, чому мій урок не відбувся. Згадаю ще про те, що підчас пробного уроку менеджер (чи як їх там називають) була дуже наполегливою у тому, щоб я одразу підчас розмови з нею зробила оплату, а мінімальна оплата це не менше ніж за 5 уроків. Ну ок. Як виявилось мене ніби-то не додали в розклад вчителя Інесси і вона просто не знала, що я на нею чекаю. Ок, можливо, повірю. Попросила змінити мені вчителя. Мені назначили Пані Вікторію і перший урок з нею в мене мав відбутись власне сьогодні. За годину до уроку до мене телефонує представник ED і повідомляє, що уроку не буде, бо мій вчитель від вчорашнього дня на лікарняному. В цей момент я і зрозуміла, що мабуть тільки в моїх інтересах є те, щоб урок відбувся, а заплачені гроші потрібно повертати, бо це вже просто смішно. Іншого викладача мені звичайно на сьогодні ніхто не знайде і уроку просто знову не буде. Найсмішніше було те, що представник мені сказала, що вона не бачить у моєму рокладі уроку на день 11.04.2024. Після чого я знову перевірила свою пошту і переконалась, що все-таки отримала запрошення на сьогоднішній урок і жодної інформації про його відміну. Не знаю чи хтось дочитає до цього моменту і можливо мені дійсно просто так '"пощастило", але це не змінює того факту, що якість і сервіс цієї контори дуже м'яко кажучи шкутильгає. Після такої кількості помилок і проблем з їхньої сторони, мені б хотілось, щоб все-таки знайшовся спосіб запевнити мені можливість скористатися з послуг за які було заплачено наперед.
    Тому я на жаль не рекомендую зв'язуватись з ними. А мене попереду чекає ще процес повернення коштів, бо 7 днів мушу чекати на контакт з їхнього боку і невідомо скільки це все триватиме...