MOYO

Всі відгуки

MOYO

0% Куплю тут ще раз

Відгуки, скарги та особистий досвід клієнтів Написати відгук

Прочитайте незалежні відгуки, досвід споживачів та скарги прямо тут! Ознайомтеся з найкращими магазинами, щоб зробити (онлайн) замовлення. Вирішимо разом, які з магазинів заслуговують Вашої уваги!

Spotlight: What are our customers saying?

АЛЕКСЕЙ
Заказывал во вторник 19 января Переходник Lenovo USB-C to Ethernet Adapter (4X90S91831) с оплатой по безналу для юрлиц. Проплатили в среду 20.01.2021. На следующий день (в четверг 21.01.2021) мне п...Читати далі

Всі відгуки (1)

  • No reviews yet!

    Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.

  • Замовленя

    Сервіс

    Ціна

    Доставка

    Куплю тут ще раз
    Загальне

    Деньги получили и о клиенте забыли

    Заказывал во вторник 19 января Переходник Lenovo USB-C to Ethernet Adapter (4X90S91831) с оплатой по безналу для юрлиц. Проплатили в среду 20.01.2021. На следующий день (в четверг 21.01.2021) мне перезвонили из магазина и уточнили детали доставки. Выбирал адресную доставку до офиса на пятницу 22.01.2021 с 09.00 до 15.00. В пятницу в 12.00 мне позвонил курьер и еще раз уточнил адрес доставки, сказал, что приедет. Но в 16.30 я не выдержал и позвонил в магазин с вопросом "Где мой заказ?". В ответ я услышал, что заказа не будет сегодня потому что какие-то там проблемы у курьера. Сказали, что будет в субботу до 21.00. Но так как это офис и в субботу я не хочу снова целый день сидеть и ждать курьера, попросил переадресовать посылку в отделение Новой почты. В итоге, сегодня воскресенье 24.01.2021 и я посылку не получил. Каждый день меня кормят завтраками: "посылка переадресована и завтра будет в отделении почтыю извините за неудобства." Но она не переадресована, у меня нету номера ТТН и в приложении НП я не вижу, чтобы курьерскую доставку сменили на доставку в отделение. Попросил отменить достаку и сказать, в каком магазине могу забрать товар? Получил ответ, что это НЕВОЗМОЖНО.

    В итоге получается, что деньги оплатил, потратил всю пятницу на ожидание курьера, не знал, что в пятницу не будет доставки (никто не соизволил сообщить о сложностях, пока сам не спросил) и даже в воскресенье я не понимаю, когда я получу сов ОПЛАЧЕННЫЙ заказ..

    Магазин НЕ советую для покупок. Уже лучше обратиться к конкурентам, у которых есть свои курьеры и нормальный контакт-центр, который реально готов помочь и ответить на вопросы.


Інші також шукали

Logo АЛЛО
АЛЛО
0 Відгуки

«Алло»-відома українсьl...

Logo Eldorado
Eldorado
0 Відгуки

Компанія Eldorado заснована у 1999 році. Перший магазин було відкрито у Києві на Хрещатику, а вже через рік відчинились двері Eldorado у Вінниці та...

Logo DHgate
DHgate
0 Відгуки

Про компаніюDHgate - це інтерн...

Logo Inksystem
Inksystem
0 Відгуки

Про компаніюINKSYSTEM - компані...

MOYO

«MoYo» - українська мережа онлайн та оффлайн магазинів, яка спеціалізується на продажі електронних пристроїв, побутової техніки та інших споживчих товарів. Основне завдання фірми - досягти найвищого рівня якісного обслуговування споживачів, а також розвинути новий формат обслуговування.

Для цього було відкрито багатофункціональну мережу магазинів у вигляді, звичайних магазинів, точок обробки інтернет - замовлень, інформаційні майданчики, а також цілодобовий магазин 24/7.

Їхні функції:

допомогти, придбати будь-який товар;

забрати або зробити замовлення на сайті «MOYO.UA». (Після замовлення на сайті, товар привезуть в найближчій до вас фірмовий магазин «MoYo». Там, продавець-консультант протестує товар, а при необхідності налаштує його та підбере необхідні аксесуари); якщо, є необхідність, здійснюється ремонт техніки; можете, задати будь які питання, як потрібно правильно експлуатувати товар; отримати безкоштовну консультацію від наших професійних продавців або операторів call-center; отримати належну консультацію та допомогу у виборі потрібного товару.

Про компанію

Почала функціонувати фірма в 2009 році, коли власне і був відкритий її перший магазин. На сьогодні мережа магазинів складається з 46 магазинів, представлених в 31 місті України. «MoYo» надає можливість клієнтам придбати товар в роздрібних магазинах або замовити його через сайт MoYo.UA. Асортимент «MoYo» налічує великий спектр видів товару, сюди входять: ноутбуки, мобільні телефони, фотоапарати, телевізори, монітори, ігрові консолі, портативна техніка, програмне забезпечення, аксесуари, сучасні гаджети, побутова техніка, кліматична техніка, товари для будинку, інструменти, спортивні товари, одяг, дитячі товари, косметика, парфумерія, товари для саду та городу, канцтовари та сувеніри.

Сервіс

Компанія додатково надає послуги обслуговування, налаштування та експлуатації техніки. Також, постійно розширюється види товарів, що б ви могли придбати все необхідне в одному місці. Для доставки товарів по території Україні, компанія користується послугами «Нової-Пошти». Термін доставки зазвичай не займає більше 3 діб. Точну дату доставки вам повідомить менеджер інтернет-магазину під час оформлення замовлення. Послуга «Грошовий переказ» оплачується інтернет-магазином «MOYO», згідно тарифу сервісу доставки. При отриманні замовлення при собі необхідно мати паспорт або водійське посвідчення. Товар оплачений наперед, може отримати тільки та людина, на яку оформлена доставка. В разі необхідності, можна повернути або обміняти товар.

За умови якщо:

- з моменту покупки не пройшло більше ніж, 14 днів;

- у вас залишився чек про покупку в «MOYO». Важливо, щоб товар не мав слідів експлуатації; був збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих, також: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості; збережені заводські пломби, захисні плівки тощо.

Якщо, всі умови виконані, сміливо йдіть до найближчого магазину «MoYo»!

Для того аби полегшити, процес обміну товару чи його заміни, вам необхідно мати з собою:

- Документ, що підтверджує покупку (чек або накладну);

- Гарантійний талон; Пластикову картку (якою здійснювалась оплата);

- Документ, який підтверджує вашу особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).

Повернення габаритного товару (понад 5 кг) здійснюється через службу доставки «Нова Пошта». Оформити заявку на повернення можливо в особистому кабінеті на сайті, а також заповнивши заяву і відправивши її нам.

Оплата

Зробили ви замовлення через сайт, чи просто придбали товар в магазині, ви самі можете вибрати зручний для вас спосіб оплати. Наприклад:

- оплата з допомогою подарункових сертифікатів;

- готівкою кур'єру;

- Visa/ MasterCard; та інші.

Вігук

Для нас важлива думка покупців! Якщо ви один з них, то заохочуємо вас оцінити рівень та якість обслуговування. Ваші враження або можливо зауваження про придбаний товар чи послугу, можуть бути корисними для потенційних клієнтів!