MOYO - Загальний рейтинг на основі 3 відгуків
Вибрані Відгуки
Відгуки (3)
No reviews yet!
Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.
Ноут HP
Купила я ноут в магазині ...moyo. Пропрацював він 6 міс і помітили ми, що при відкриванні кришки трошки розходиться шов ... на 1 мм, при закриванні назад стуляється. Так не мало бути, ноут на гарантії 3 річній!, я про всяк випадок зняла відео дефекту і віднесли в магазин ...moyo для гарантійного ремонту. В магазині його забрали і пояснили, що відправлять в сервісний центр ...ERC( вул. Марка Вовчка 18а, Тел.: 0800 300 345). Ноут там тримали 8 днів і прийшло повідомлення, що ваш ноут в магазині, можете забирати. Мій син пішов забрати, аж тут йому кажуть, що після діагностики зʼясувалося, що це не гарантійний випадок, треба лагодити за гроші. Я телефоную в магазин і питаю, чому ж нам про це не повідомили одразу з сервісного центру, щоб не бігати по декілька разів туди-сюди. І питаю скільки коштуватиме ремонт. Два дні в сервісі думали, потім зателефонували і сказали наступне - ремон коштуватиме мінімум 9540 грн, але після додаткової діагностики (! тобто попередня діагностика була якась неякісна) вартість може збільшитися. В сервісному центрі ...ERC мені реально зламали ноут, кришка вивернута, зазор 5 мм, кришка репер відстає від екрана, ноут не закривається, з отвору стирчать деталі. Вони його зламали, аби здерти гроші на ремонт, це обурливо і це відверте шахрайство.
Будьте пильні - ...moyo співпрацює з сервісним центром ...ERC, в якому працюють здирники і шахраї.Миша комп'ютерна
Ніколи більше в житті не піду у цей магазин.
Купив у них мишу, звісно, дешеву, бо так було треба. Запакована вона блістером, який, як ви розумієте відкрити, щоб не пошкодити неможливо. Миша пропрацювала аж півтора дні, а потім вмерла. Звісно, я прийшов до них з чеком і мишою. На прохання її поміняти, сказали, що навіть якщо я їм принесу упаковку, замінити вони її не можуть, бо упаковка пошкоджена, а на миші сліди експлуатації. Можемо, кажуть, відправити в сервіс. Ви серйозно? Мишу за 6 доларів? На аліекспресі вже б давно гроші повернули і нічого не питали...
Дуже цікавий підхід до клієнторієнтованості. На думку приходить давня історія про "прищаву дівчинку", яка розіб'є вщент весь ваш маркетинг)
Номер замовлення, звісно не пам'ятаю, бо трохи розлютився і залишив їм цю мишу разом з чеком...Флешка
Все добре
Naybil'she holosiv vidguk
Миша комп'ютерна
Ніколи більше в житті не піду у цей магазин. Купив у них мишу, звісно, дешеву, бо так було треба. Запакована вона блістером, який, як ви розумієте відкрити, щоб не пошкодити ... Читати далі: Andrii Vynohradov